וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בפורטוגל: כריסטיאנו רונאלדו החליט לעזוב את ריאל מדריד

ב"רקורד" מדווחים שכוכב ריאל מדריד קיבל החלטה סופית לעזוב בשל כעסו על הנשיא פלורנטינו פרס וישחק בעונה הבאה בליגה האיטלקית, האנגלית או הצרפתית. היום: פגישה מכרעת עם ז'ורזה מנדש

רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו נמצא בימים אלו בשיאן של ההכנות למונדיאל עם נבחרת פורטוגל והיום (חמישי, 22:15) הוא גם צפוי לפתוח בהרכב אלופת אירופה במשחק ההכנה האחרון מול אלג'יריה. אלא שברקע נמשכות השמועות לגבי עתידו של השחקן, שכלל לא בטוח שימשיך בריאל מדריד בעונה הבאה. כזכור, מיד לאחר הניצחון על ליברפול והזכייה השלישית ברציפות בליגת האלופות, הפורטוגלי שלח מסר כשאמר: "היה נחמד להיות בריאל מדריד, בקרוב אתן תשובות לאוהדים לגבי עתידי".

עוד בנושא:

"זינדין זידאן התפטר בגלל מחלוקות לגבי אדן הזאר ודויד דה חאה"
דיווח בגרמניה: "יוליאן נאגלסמן דחה הצעה לאמן את ריאל מדריד"

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
עונה אחרונה בריאל מדריד? רונאלדו/GettyImages

המשפט הזה של רונאלדו יצר באופן טבעי מחול שדים והיום, ב"רקורד" הפורטוגלי לוקחים צעד קדימה ומפרסמים ש-CR7 כבר קיבל החלטה בלתי הפיכה לעזוב את ריאל מדריד הקיץ. לגבי הסיבות להחלטה הזו, בעיתון טוענים שפלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד הפר הבטחה לשחקן שכועס על כך מאוד ו"צפוי לעבור לליגה האיטלקית, צרפתית או אנגלית", כך על פי הדיווח.

היום צפויה פגישה נוספת בין ז'ורז'ה מנדש סוכנו של רונאלדו לנציגי ריאל מדריד, כאשר לפי הדיווחים רונאלדו דורש שכר שהבלאנקוס לא מוכנים לשלם לו. בכל מקרה, הערב צפויות התפתחויות בגזרה הזו בפגישה שלאחריה עשוי להיות מוכרע עתידו של הכוכב הענק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully