וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בגרמניה: "יוליאן נאגלסמן דחה הצעה לאמן את ריאל מדריד"

ה"בילד" טוען שהבלאנקוס פנו למאמנה בן ה-30 של הופנהיים והציעו לו להגיע כמחליפו של זינדין זידאן, אך הגרמני סירב בנימוס בטענה שהוא רוצה לסיים את העונה הבאה עם קבוצתו

עריכה: מתן חדד

מאז עזיבתו הדרמטית והמפתיעה של זינדין זידאן את ריאל מדריד, התקשורת העולמית רועשת וגועשת בנוגע למחליפו האפשרי באלופת אירופה. ה"בילד" הגרמני מדווח ביממה האחרונה שהבלאנקוס כבר פנו למאמן מבטיח ומעניין בדמותו של יוליאן נאגלסמן, מאמנה בן ה-30 של הופנהיים הגרמנית שהוביל אותה העונה למקום השלישי שסידר לקבוצתו הצנועה מקום בליגת האלופות בעונה הבאה.

למרות זאת, בגרמניה טוענים שהמאמן, שחתום על חוזה בהופנהיים עד 2021, דחה בנימוס את ההצעה משום שהבטיח לראשי המועדון שהוא מעוניין להישאר על הקווים לפחות עד סוף העונה הבאה. לגרמני יש סעיף בחוזה לפיו הוא יוכל להיכנס למשא ומתן עם קבוצות שיחפצו בשירותיו החל מעונת 2019/20. נאגלסמן הפך למאמן הצעיר בבונדסליגה כשמונה למאמן הופנהיים בפברואר 2016 והוביל העונה את 'הופה' לליגת האלופות.

עוד בנושא:

בספרד טוענים: מאוריסיו פוצ'טינו לא יאמן את ריאל מדריד
אלוף העיתוי הנכון: זינדין זידאן ניצל את הצ'אנס המושלם להתפטר מריאל מדריד
ברצלונה הודיעה: סמואל אומטיטי יחתום על חוזה חדש לחמש שנים

יוליאן נאגלסמן מאמן הופנהיים. GettyImages
רוצה להמשיך בפרויקט הנוכחי. יוליאן נאגלסמן/GettyImages

אז מי כן עשויים להגיע? בורסת השמות כוללת לא מעט מאמנים מסקרנים, אך התקשרות בספרד טוענת שהמועמדים העיקריים לרשת את זיזו על הקווים בסנטיאגו ברנבאו הם מאוריסיו פוצ'טינו מטוטנהאם, מקסימיליאנו אלגרי מיובנטוס ומאמנה של יריבת המדרידאים בגמר ליגת האלופות האחרון, יורגן קלופ מליברפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully