וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט כיכב, גולדן סטייט ניצחה 102:110 בקליבלנד ועלתה ל-0:3

KD התפוצץ (43 נק', 13 ריב'), הווריירס קרובים מתמיד להשלמת סוויפ על לברון ולאליפות שלישית בארבע השנים האחרונות. טריפל דאבל של ג'יימס (31 נק', 10 ריב' ו-11 אס') לא הספיק לקאבס, שכבר הוליכו ב-13 הפרש

עריכה: מתן חדד

גולדן סטייט נשענה הלילה (בין רביעי לחמישי) על הופעה מדהימה של קווין דוראנט, עלתה ליתרון 0:3 בסדרת גמר ה-NBA, והיא קרובה מתמיד לאליפות שנייה ברציפות ושלישית בארבע השנים האחרונות. לאחר שעשו את המוטל עליהם בבית, חגגו הווריירס עם 102:110 בקליבלנד, ויוכלו להשלים בלילה שבין שישי לשבת סוויפ ראשון בגמר ה-NBA מאז 2007 - גם אז היה לברון ג'יימס בצד המפסיד, עם 4:0 מול סן אנטוניו.

את המשחק הראשון בסדרה הזו קליבלנד לא תשכח עוד שנים רבות בשל השגיאה האיומה של ג'יי אר סמית', אך גם הלילה היא בעטה בדלי, וככל הנראה סיימה את דרכה בגמר הזה (נזכיר שאף קבוצה בהיסטוריה לא הצליחה לחזור מפיגור 3:0 בפלייאוף). הקאבס הוליכו ביתרון דו-ספרתי בשני מקרים שונים במחצית הראשונה, אך גם זה לא הספיק להם מול המכונה ההתקפית המשומנת של סטיב קר.

סטפן קרי, המועמד המוביל לתואר ה-MVP של סדרת הגמר בהתבסס על שני המשחקים הראשונים, סבל מערב קליעה מחריד הלילה (3 מ-16 מהשדה, 1 מ-10 ל-3) אך גולדן סטייט שרדה את זה, כמו גם את היכולת הבינונית של שאר הכוכבים ושחקני המשנה, והיא שרדה בזכות איש אחד בלבד: קווין דוראנט. ה-MVP של גמר 2017 היה אדיר עם 43 נקודות, 13 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ומי יודע, ייתכן והקרב בין KD וקרי הוא פחות או יותר הקרב האחרון שנשאר לנו בסדרה הזו.

לברון ג'יימס, אולי במשחקו האחד לפני האחרון בקליבלנד, סיפק טריפל דאבל עם 33 נקודות, 10 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, והלילה הוא אפילו קיבל סיוע מחבריו לקבוצה (כולל רודני הוד), אך זה פשוט לא הספיק מול דוראנט, ומול הכישרון העדיף של היריבה. קינג ג'יימס סיפק פלייאוף היסטורי, אך יש דברים שגם הוא לא מסוגל לעשות. אחד מהם הוא לנצח את גולדן סטייט הנוכחית עם צוות מסייע כה דל.

עוד בנושא:

סטיב קר: "אף אחד בעולם לא מסוגל לקלוע את הזריקות של קווין דוראנט"
אין משחק: "הטוב מ-7" על קווין דוראנט, שחיסל את התחרות ב-NBA

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, קווין דוראנט, דריימונד גרין. GettyImages
איזו הופעה מדהימה. דוראנט חוגג עם קרי וגרין/GettyImages
שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. GettyImages
מכאן כמעט בלתי אפשרי לחזור. לברון/GettyImages
שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. GettyImages
התעורר במאני טיים. קרי/GettyImages

מהלך המשחק

רבע 1:

אין שינוי בחמישיות, ג'בייל מגי המשיך בווריירס, אנדרה איגודאלה המתין על הספסל. לברון ג'יימס סיפק מהלך יפהפה, חבריו תפקדו גם כן והקאבס עלו ל-4:16 (היתרון הגבוה ביותר שלהם בגמר) אחרי 4:30 דקות. איגודאלה קם מהספסל והצליח להאט את לברון, סטפן קרי ספג עבירה שנייה ודריימונד גרין וטריסטן תומפסון התעמתו מילולית וספגו עבירות טכניות, לא בפעם הראשונה בסדרה. אחרי שש החטאות רצופות מחוץ לקשת האלופה סוף סוף התעוררה, ודקות נהדרות של קווין דוראנט (13 נקודות ו-7 ריבאונדים ברבע הראשון, 4 מ-4 מהשדה, 4 מ-4 מהעונשין) החזירו אותה לעניינים. בסיום הרבע הראשון הוליכה קליבלנד 28:29.

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס מול שחקן גולדן סטייט ווריירס אנדרה איגודאלה. AP
ברוכים השבים. איגודאלה שומר על לברון/AP

רבע 2:

רודני הוד ששב לרוטציה מצא את הטבעת, לברון חדר לצבע וקבע 28:35. קרי החטיא זריקה שביעית ברציפות, לברון החטיא ונחת לא טוב על הקרסול אך המשיך לשחק ומצא את סמית', שהגיע ל-10 נקודות והעלה את הקאבס ל-32:40. לאב התחמם וקבע 37:50, גרין ספג עבירה שלישית, קרי ספג שלישית בעצמו מיד לאחר מכן, איגודאלה סבל מכאבים וירד לחדר ההלבשה דקה לסיום המחצית, חבריו הצטרפו אליו כשלוח התוצאות הראה על 52:58 לסגנית האלופה, אחרי שלשה אדירה של דוראנט (24 נקודות במחצית הראשונה). לברון סיים עם 14 נקודות, 6 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, לאב הוליך עם 15 נקודות ו-10 ריבאונדים.

שחקן גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין. GettyImages
גרין בפוזה מוכרת/GettyImages

רבע 3:

בשעה טובה ומוצלחת, קליבלנד ביקרה בקו העונשין בפעם הראשונה במשחק, דוראנט צלף שלשה ומגי השווה ל-61:61. דוראנט וגרין השלימו מהפך וקבע 64:69, עם ריצת 3:15, קרי המשיך להחטיא, סמית' השווה ל-72:72, דוראנט המשיך לעשות ככל העולה על רוחו, הוד צימק, לברון ירד לספסל לראשונה הלילה דקה לסיום הרבע השלישי, ועם העליה לרבע המכריע עמד היתרון של האלופה על 81:83.

שחקן קליבלנד קאבלירס ג'יי אר סמית' מול שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט. GettyImages
פתח היטב. סמית' מול דוראנט/GettyImages

רבע 4:

קרי המשיך להחטיא והגיע ל-1 מ-13 מהשדה, הוד השלים מהפך והעלה את הקאבס ל-86:87. לברון קבע 92:93, 6 דקות לסיום, קרי סוף סוף מצא את הטבעת וקבע, מה שסידר לו מומנטום ואפשר לו לצלוף שלשה בהתקפה שלאחר מכן, בדרך ל-97:101, 2:30 דקות לבאזר. לברון הוריד ל-101:100 עם שלשה משלו, איגודאלה ענה בדאנק גדול, טריסטן תומפסון החטיא מתחת לסל, ושלשה מדהימה של דוראנט קבעה 100:106, 50 שניות לסיום. גרין הוסיף דאנק משלו, סמית' החטיא שלשה, וזה נגמר ב-102:110 לווריירס.

שחקן קליבלנד קאבלירס קווין לאב. GettyImages
קווין לאב בפעולה/GettyImages

סטטיסטיקה

קלעו לגולדן סטייט: 43 נקודות (15 מ-23 מהשדה, 6 מ-9 ל-3, 7 מ-7 מהעונשין), 13 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, סטפן קרי 11 (3 מ-16 מהשדה, 1 מ-10 ל-3), קליי תומפסון 10, דריימונד גרין 10 ו-9 ריבאונדים, ג'בייל מגי 10, ג'ורדן בל 10, שון ליבינגסטון 8, אנדרה איגודאלה 8. ניק יאנג (5 דקות), דייויד ווסט (5 דקות) ופט מקו (דקה) שותפו ולא קלעו.

קלעו לקליבלנד: לברון ג'יימס 33 (13 מ-28 מהשדה, 1 מ-6 ל-3), 10 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, קווין לאב 20 ו-13 ריבאונדים, רודני הוד 15, ג'יי אר סמית' 13 (3 מ-10 ל-3), טריסטן תומפסון 8, ג'ורג' היל 5, לארי נאנס 5, ג'ף גרין 3. קייל קורבר שותף (11 דקות, 0 מ-4 מהשדה) ולא קלע.

שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט מול שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. רויטרס
דוראנט מול לברון/רויטרס
שחקן קליבלנד קאבלירס ג'ורג' היל. רויטרס
ג'ורג' היל/רויטרס
שחקן גולדן סטייט ווריירס קליי תומפסון. AP
קליי תומפסון/AP
שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי מול שחקן קליבלנד לארי נאנס. GettyImages
קרי מול נאנס/GettyImages
שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. רויטרס
לברון/רויטרס
שחקן קליבלנד קאבלירס טריסטן תומפסון לפני שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט. רויטרס
טריסטן תומפסון לפני דוראנט/רויטרס
שחקן קליבלנד קאבלירס קווין לאב מול שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, קליי תומפסון. רויטרס
לאב מול קרי וקליי תומפסון/רויטרס
שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, דריימונד גרין. GettyImages
קרי וגרין/GettyImages
מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר. GettyImages
סטיב קר/GettyImages
מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. AP
טיירון לו/AP
שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. GettyImages
קרי/GettyImages
שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט מול שחקן קליבלנד קאבלירס טריסטן תומפסון. רויטרס
דוראנט מול טריסטן תומפסון/רויטרס
שחקן גולדן סטייט ווריירס אנדרה איגודאלה. רויטרס
איגודאלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully