וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציה ברולאן גארוס: מרקו צ'קינאטו הדיח את נובאק דג'וקוביץ' ברבע הגמר

האיטלקי (72 בעולם) שמעולם לא עבר סיבוב בגרנד סלאם עד הטורניר הנוכחי הימם את אלוף 2016 עם 3:6, 6:7 (4), 6:1, 6:7 (11) ויפגוש את תים. נשים: דרבי אמריקאי בין קיז וסטיבנס

נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
הפנים אומרות הכל. דג'וקוביץ'/רויטרס

רבע גמר רולאן גארוס 2018 יצא לדרך היום (שלישי) עם קרב הכישרונות בין דומיניק תים לסשה זברב במגרש המרכזי בו האוסטרי ניצח את תשישותו של הגרמני כדי לעלות לחצי הגמר. המנה העיקרית הגיעה לאחר מכן, בדמות ניצחון מדהים של מרקו צ'קינאטו על נובאק דג'וקוביץ'. בתווך התקיימו שני משחקים גם אצל הנשים, כאשר סלואן סטיבנס (שניצחה את דריה קסאטקינה) קבעה דרבי אמריקאי נגד מדיסון קיז (שניצחה את יוליה פוטינצבה) בחצי הגמר.

עוד בנושא:
כשר, אבל לא בטוח: שליחנו לפריס עם סיפורו של מרקו צ'קינאטו המפתיע
דייגו שוורצמן ביצע קאמבק גדול ויפגוש את רפאל נדאל ברבע הגמר
סריה וויליאמס פרשה בדמעות לפני המשחק מול מריה שראפובה

טניסאי גרמני סשה זברב. רויטרס
נגמר הכוח. סשה זברב/רויטרס

גברים

מרקו צ'קינאטו (איטליה) - נובאק דג'וקוביץ' (20, סרביה) 3:6, 6:7 (4), 6:1, 6:7 (11)

עד רולאן גארוס 2018, מרקו צ'קינאטו לא ניצח ולו משחק אחד בגרנד סלאמים השונים. אלא שבשבוע וחצי האחרון כל זה השתנה. האיטלקי האלמוני משהו (72 בעולם) נמצא במומנטום אדיר, והערב המומנטום הזה הגיע לשיא, עם הדחתו של אלוף 2016, והפיכתו לאיטלקי הראשון מאז 1978 בחצי גמר הרולאן גארוס.

הסרבי שקיווה להעפיל לחצי גמר גרנד סלאם לראשונה מאז ארה"ב ב-2016 פתח רע מאוד ואף נזקק לטיפול רפואי בצוואר, צ'קינאטו ניצל זאת עם 3:6 במערכה הראשונה, הפציץ 22 ווינרים בשנייה ושרד שובר שוויון כדי לעלות ל-0:2 מדהים. דג'וקוביץ' לא ויתר, התאושש בסט השלישי, וברביעי כבר הוליך 1:4. צ'קינאטו השווה ל-5:5, כפה שובר שוויון ושם ברח ל-0:3 מהיר. הסרבי חזר ל-3:4, אך הסינדרלה של הטורניר גילה אופי מברזל, הציל שתי נקודות מארכה וסגר עניין בנקודת המשחק הרביעית שלו, עם ווינר בלתי אפשרי, בדרך להשלמת הסנסציה.

דומיניק תים (7, אוסטריה) - סשה זברב (2, גרמניה) 4:6, 2:6, 1:6

הגרמני בן ה-21, הטניסאי הכי צעיר ברבע גמר רולאן גארוס מאז חואן מרטין דל פוטרו ב-2009, הגיע למפגש מותש אחרי שלושה משחקים של חמש מערכות בהם העביר כמעט 12 שעות על המגרש בשבוע הראשון. נראה שהתשישות שיחקה תפקיד, וזברב סיים את דרכו בטורניר עם הפסד לאוסטרי, שנקם על ההפסד בטורניר מדריד בחודש שעבר עם ניצחון די נוח. תים העפיל בפעם השלישית ברציפות לחצי הגמר ברולאן גארוס.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' מקבל טיפול. רויטרס
הטיפול לא עזר. דג'וקוביץ'/רויטרס
הטניסאי האיטלקי מרקו צ'קינאטו. רויטרס
סנסציה גדולה. צ'קינאטו/רויטרס

נשים

סלואן סטיבנס (10, ארה"ב) - דריה קסאטקינה (14, רוסיה) 3:6, 1:6

פחות משלושה חודשים אחרי שהפסידה לה בטורניר אינדיאן וולס, סטיבנס הצליחה לנקום בקסאטקינה ושיפרה את הישג השיא שלה בטורניר, עם חצי גמר ראשון בפריס. אלופת ארה"ב ב-2017 נראתה מצוין וחיסלה תוך פחות משעה את אחת מהפתעות השבוע החולף - הרוסיה בת ה-21 שהדיחה בשמינית הגמר את קרוליין ווזינאקי. זו הפעם הראשונה מאז 2002 ששתי אמריקאיות יהיו בחצי הגמר. אז, כמובן, היו אלה האחיות וויליאמס.

יוליה פוטינצבה (קזחסטן) - מדיסון קיז (13, ארה"ב) 7:6 (5), 6:4

מבין ארבע המשתתפות ברבעי הגמר הראשונים אצל הנשים, רק למדורגת הכי נמוך היה ניסיון במעמד הזה. פוטינצבה (98 בעולם) הגיעה לרבע גמר רולאן גארוס ב-2016 ואוהבת את משטח החימר, אבל זה לא עזר לה נגד האמריקאית שחוותה לראשונה את רבע הגמר בצרפת והבטיחה את מקומה גם בחצי, שם היא אולי תפגוש את סטיבנס בדייט כל-אמריקאי שישחזר את גמר אליפות ארצות הברית בשנה שעברה. קיז התקשתה במערכה הראשונה שארכה כמעט שעה, אך בשנייה התאוששה וסגרה סיפור אחרי 35 דקות והמשיכה לשלב הבא.

הטניסאית האמריקאית סלואן סטיבנס. רויטרס
חצי גמר ראשון שלה בפריס. סטיבנס/רויטרס
טניסאית אמריקאית מדיסון קיז. רויטרס
יופי של ניצחון. מדיסון קיז חוגגת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully