וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס פרשה מרולאן גארוס: "הפציעה בשריר החמירה"

רועי פרייס, שליחנו לפריס

4.6.2018 / 16:57

האמריקאית שחזרה למעגל התחרויות לאחר לידה הודיעה על סיום דרכה בטורניר היוקרתי בשלב שמינית הגמר: "כרגע אני לא יכולה להגיש וזה קשה לי". מריה שראפובה עלתה בשל הפרישה לרבע הגמר

טניסאית אמריקאית סרינה וויליאמס. רויטרס
היא עוד תשוב. סרינה וויליאמס/רויטרס

סרינה ווילימאס הודיעה היום (רביעי) על פרישה מרולאן גארוס בשל פציעה. וויליאמס, שחזרה למעגל התחרויות לאחר לידה, פרשה בשלב שמינית הגמר זמן קצר לפני שהייתה אמורה להתמודד מול מריה שראפובה מרוסיה. בעקבות פרישת וויליאמס הטניסאית הרוסיה תהיה זו שתעלה לשלב רבע הגמר של התחרות היוקרתית.

וויליאמס, שפרשה לראשונה בקריירה שלה במהלך טורניר גרנד סלאם, אמרה במסיבת עיתונאים שכינסה: "לצערי סבלתי מפציעה בשריר וזה הלך והחמיר. כרגע, אני לא יכולה להגיש וקשה לשחק ככה". עוד אמרה הטניסאית: אעבור mri מחר ולא אדע כלום עד שאקבל את התוצאות. אני הרבה יותר ממאוכזבת. השקעתי כל כך הרבה, לקחתי זמן מהילדה שלי והכול רק כדי לשחק. נתתי את הכול כדי לשחק. אבל אני נשארת חיובית ורוצה להמשיך ככה".

וויליאמס סיכמה את תחושותיה בעצב כשאמרה: "שיחקתי טוב והשתפרתי בכל משחק. הקרבתי כל כך הרבה כדי לשחק כאן וזה קשה. הייתה לי יכולת כל כך טובה בגרנד סלאם הראשון מאז החזרה". עכשיו היא כבר ממש בוכה והקליקים של הצלמים מתחזקים".

עוד בנושא
כשר, אבל לא בטוח: ההצלחה של מרקו צ'קינאטו מעוררות שאלות על עברו
"אנשים שלחו לי הודעות: 'תודה ששמת את יורקשיר על המפה'"
"הסיפור שלה בלתי נתפס, כמו בפיפ"א": מיחאלה בוזארנסקו עם סיפור סינדרלה מדהים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully