וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורה תקף: "גווארדיולה אכזרי אלי, הוא לא אוהב שחקנים אפריקאים"

שחקן מנצ'סטר סיטי האשים את המאמן בגזענות: "לא היה נוהג כך כלפי אינייסטה, חייבים לשאול אם יש קשר לצבע העור". הקשר הוסיף: "הוא אינטלגנטי מדי ולכן לא נתפס, בחיים הוא לא יודה"

שחקן מנצ'סטר סיטי יאיא טורה עם מאמנו פפ גווארדיולה. GettyImages
המלחמה מתחדשת. גווארדיולה וטורה/GettyImages

יאיא טורה נגד פפ גווארדיולה - טייק 2: קשר מנצ'סטר סיטי העניק ראיון למגזין "פרנס פוטבול" ותקף בחומרה רבה את המאמן שלו, כאשר בין היתר אפילו האשים אותו בגזענות. הראיון המלא יתפרסם מחר (שני) אבל בשעה האחרונה דלפו לרשת מספר ציטוטים מדהימים של הקשר מחוף השנהב. טורה טוען שגווארדיולה "לא אוהב שחקנים אפריקאים" ושהיה "אכזרי" אליו. המטרה שלו? "להרוס את המיתוס של פפ".

עוד בנושא

הפתעה גדולה: לירוי סאנה מחוץ לסגל הסופי של גרמניה למונדיאל
לוריס קאריוס נשלח לבדיקות שיקבעו האם סבל מזעזוע מוח בגמר האלופות
העברות בעולם - 4.6: עסקת נביל פקיר לליברפול תקועה, באיירן בתמונה

פפ גוארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
גזען? פפ גווארדיולה/רויטרס

"זה מרגיש כאילו הוא מקנא בי, רואה אותי כיריב", אמר טורה שלדבריו לא הבין מדוע שיחק כל כך מעט למרות שהציג נתונים עדיפים על פני כמה שחקנים של סיטי. "הוא כנראה הרגיש שאני גונב ממנו את אור הזרקורים. אתם באמת חושבים שהיה נוהג כך גם עם אנדרס אינייסטה? הגעתי למצב שאני שואל את עצמי אם יש קשר לצבע העור שלי. אני לא הראשון שזה קורה לו, שחקני ברצלונה אחרים שאלו את אותה שאלה בעבר".

"אולי אנחנו האפריקאים לא זוכים ליחס שווה מצד אנשים מסוימים", הוסיף טורה, "כשרואים את הבעיות שהיו לגווארדיולה עם אפריקאים לאורך הקריירה, בכל מקום שבו הוא היה, חייבים לשאול שאלות. הוא אינטלגנטי מדי ולכן הוא לא נתפס. הוא אף פעם לא יודה שהוא לא אוהב אפריקאים, אבל ביום בו יפתחו אצלו חמישה כאלה אני אשלח לו עוגה".

כאמור, זוהי לא התקרית הראשונה בין השחקן והמאמן. בתחילת העונה הקודמת, הראשונה של גווארדיולה בסיטי, סוכנו של טורה תקף אותו על רקע העובדה שהקשר לא שיחק. "הוא לא מלך", אמר אז דימיטרי סלוק על הקטלאני והתנצל רק לאחר שהבין שטורה לא יחזור לסגל עד שיחזור בו מדבריו. עושה רושם שהתקרית הנוכחית כבר לא תחלוף כל כך בקלות.

גווארדיולה עצמו הורחק משני משחקי ליגת האלופות, בשל התנהגותו לאחר ההרחקה במשחק שמינית הגמר מול ליברפול. את אחד המשחקים הוא צפוי לרצות בעונת 2018/19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully