וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לפנרבחצ'ה: הספונסר הראשי יפסיק לתמוך בקבוצה, אוברדוביץ' יעזוב?

תאגיד הענק "דואוש" ישתחרר מהסכם החסות במסגרתו אמור היה להזרים לקבוצה כ-30 מיליון יורו בשנתיים הקרובות. בעקבות ההתפתחויות: התקציב יקוצץ משמעותית, המאמן המעוטר "שוקל את צעדיו"

ז'ליקו אוברדוביץ' מאמן פנרבחצ'ה. רויטרס
הקבוצה השנייה הכי עשירה באירופה בצומת מכריע. ז'ליקו אוברדוביץ'/רויטרס

מכה לפנרבחצ'ה: תאגיד הענק "דואוש", שנתן חסות לקבוצה, יפסיק לתמוך בקבוצה החל מסוף העונה. "דואוש" שימש כספונסר הראשי של מועדון הפאר וסייע לו משמעותית בדרך לטיפוס לצמרת הכדורסל האירופי, עם ארבע הופעות רצופות בפיינל פור היורוליג, שלוש הופעות רצופות בגמר בשלוש השנים האחרונות וזכייה אחת ב-2017. החברה אמור היתה להזרים לקבוצה כ-45 מיליון יורו בשלוש השנים הקרובות, אולם בשל צרות כלכליות משלה, היא החליטה לנצל את האפשרות להשתחרר מההסכם, מה שכמובן יפגע בחוסן הכלכלי של הקבוצה וככל הנראה יפחית את התקציב בשנים הבאות.

"יש לדואוש בעיות כלכליות והם רוצים לפתור אותן", אישר אמש (שבת) נשיא המועדון עזיז ילדירים. "הכלכלה הטורקית במצב לא טוב, והתאגיד מושפע מזה. אם הם יצליחו להתייצב, אולי הם יחזרו לתמוך בנו בעונה הבאה".

עוד בנושא

טופאש בורסה עלתה לגמר הפלייאוף בטורקיה לראשונה מאז 2000
גראן קנריה עלתה ליורוליג לראשונה בתולדותיה, גל מקל הצטיין
מקל חוגג עלייה ליורוליג: "הייתה לי הרגשה שהכדור ימצא אותי"

מאוריציו ג'רארדיני. GettyImages
גם הג'נרל מנג'ר המוערך יעזוב? מאוריציו ג'רארדיני/GettyImages

הדיווחים האחרונים מדאיגים עוד יותר את ראשי המועדון: בעקבות המצב, החל חוסר בהירות לגבי הצוות המקצועי בעונה הבאה, ובראשו כמובן ז'ליקו אוברדוביץ'. המאמן המעוטר חתם בדצמבר 2016 לשלוש שנים נוספות במועדון, וכך גם הג'נרל מנג'ר מאוריציו ג'רארדיני, אולם כעת, על פי דיווחים בטורקיה, "הוא שוקל את צעדיו".

כאמור, פנר הפכה בשנים האחרונות למעצמה בכדורסל האירופי, והיא נחשבת לקבוצה השנייה הכי עשירה ביבשת אחרי צסק"א מוסקבה. מאז הצטרפותו של ז'ליקו אוברדוביץ' ב-2013 הקבוצה זכתה בשלוש אליפויות טורקיה, העפילה ארבע פעמים לפיינל פור וזכתה פעם אחת בגביע היורוליג. העונה היא הפסידה בגמר לריאל מדריד, ובימים אלו היא מתמודדת מול טופאש בורסה המפתיעה בסדרת גמר הפלייאוף בטורקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully