וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל חוגג עלייה ליורוליג: "הייתה לי הרגשה שהכדור ימצא אותי"

2.6.2018 / 12:02

קפטן נבחרת ישראל הוביל את גראן קנאריה לחצי גמר הפלייאוף בספרד אחרי ניצחון בוולנסיה וסיפר לוואלה! ספורט על הדרמה: "מתווסף לעונה מצוינת". על קליעות העונשין שלו שהובילו להארכה: "אוהב את הרגעים האלה"

one

גל מקל רשם את אחד ההישגים הגדולים בקריירה הנהדרת שלו אמש (שישי) כשהוליך את קבוצתו הספרדית גראן קנאריה לניצחון 89:92 על ולנסיה בחוץ לאחר הארכה, ולניצחון 1:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף בספרד. בזכות הניצחון הבטיחה גראן קנאריה הופעה היסטורית בעונה הבאה ביורוליג, מה שגרם לחגיגות גדולות בחדר ההלבשה. מחר תחל הקבוצה את חצי גמר הפלייאוף כשתפגוש את ריאל מדריד.

מקל היה מצוין עם 12 נקודות ו-8 אסיסטים, אך רגע השיא שלו ושל המשחק כולו התרחש לפני הארכה כשהישראלי סחט 2 זריקות עונשין, כששעון המשחק הסתיים, קלע פעמיים ושלח את המשחק להארכה.

"ערב מרגש, הישג אדיר בשבילנו במשחק מטורף", סיפר מקל הבוקר לוואלה! ספורט, "ההישג הזה מתווסף לעונה מצוינת ואני מאושר בשביל הקבוצה, המועדון והאוהדים. הייתה סדרה קשה מאוד נגד קבוצה מצוינת, אלופת ספרד וקבוצת יורוליג. חגגנו בלילה אבל נצטרך להתאושש מהר כי כבר מחר מחכה לנו אלופת אירופה בחצי גמר הפלייאוף".

על המהלך האחרון אמר קפטן נבחרת ישראל: "היה כיף. אני אוהב את הרגעים האלה במשחק, במהלך האחרון לפני ההארכה הייתי אמור להוציא את הכדור, ניגשת לצ'אבי ואלברט (רדאסבה אוליבר בהתאמה, א.ש) וביקשתי מהם שיוציאו את הכדור. רציתי והייתה לי הרגשה שהכדור ימצא אותי איכשהו. אני שמח שזה קרה ושהזריקות נכנסו. בהארכה כבר היה לי ברור שאם חזרנו מהקבר אנחנו לוקחים את המשחק" .

עוד בנושא
גראן קנריה עלתה ליורוליג לראשונה בתולדותיה, גל מקל הצטיין
שבת בפלייאוף: מכבי תל אביב ומכבי אשדוד רוצות לשמור על הביתיות
בהפועל ירושלים מרוצים: "יש לנו איכויות. אנחנו תלויים רק בעצמנו"

גל מקל גראן קנאריה. האתר הרשמי של גראן קנאריה, אתר רשמי
"משחק מטורף". גל מקל/אתר רשמי, האתר הרשמי של גראן קנאריה
  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully