וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בפלייאוף: מכבי תל אביב ומכבי אשדוד רוצות לשמור על הביתיות

1.6.2018 / 16:07

אחרי שכשלה בניסיון לעלות ל-0:2, תארח הקבוצה של נבן ספאחיה את עירוני נס ציונה המפתיעה (20:55, ספורט 5). הפועל תל אביב תצא לאשדוד (21:00, 5+ לייב) כשהיא רוצה להעביר את הביתיות אליה

one

משחקי רבע גמר הפלייאוף יימשכו מחר (שבת) עם שני משחקי מספר 3 בשתי הסדרות שהחלו ביום שלישי. אחרי שהפתיעה את מכבי תל אביב 94:95 בביתה, ואיזנה את סדרת רבע הגמר ל-1:1, תנסה עירוני נס ציונה לגנוב את הביתיות ביד אליהו מול הקבוצה של נבן ספאחיה. הסדרה הלוהטת, גם מבחינת כדורסל אבל בעיקר מבחינת אמוציות, בין מכבי אשדוד להפועל תל אביב תימשך בהיכל הקריה בעיר הדרומית (1:1 בין הקבוצות עד כה).

שחקן עירוני נס ציונה דקוואן קוק מול שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. קובי אליהו
יהיה אחת מהמטרות העיקרית.דקוואן קוק עם ג'רמי פארגו/קובי אליהו

מכבי תל אביב - עירוני נס ציונה (20:55, ספורט 5, 1:1 בסדרה)

הקבוצה שסיימה במקום הראשון בטבלה לא האמינה כי אחרי שהביסה את נס ציונה במשחק הראשון בצורה כל כך משכנעת, היא תקלע לקשיים כל כך גדולים במשחק השני, ואף תצליח להפסיד בשניות הסיום. בצוות המקצועי דיברו על שני אלמנטים עיקריים שגרמו להפסד בנס ציונה - הראשון ההגנה הרכה, ובפרט ההגנה במשחק המעבר שאפשרה לגארדים של נס ציונה להשיג הרבה מאוד נקודות. הנקודה השנייה נגעה לשיפוט - במכבי לא אהבו את כך שלטענתם לא קיבלו מספיק שריקות והיריבה הגיעה לכמות רבה מאוד של זריקות עונשין. למרות ההפסד החליט נבן ספאחיה לא לבצע שינוי בסגל, כשג'ונה בולדן, פייר ג'קסון וארט פרחוסקי לא יתלבשו שוב.

הרבה מאוד אנשים כבר הספידו את עירוני נס ציונה אחרי התבוסה ביד אליהו ביום שלישי, אלא שהחבורה של נדב זילברשטיין הוכיחה כי היא לא מתווכנת לוותר ובתצוגה התקפית מרשימה מאוד הצליחה לכפות לפחות משחק רביעי. בנס ציונה היו מרוצים מעצם הניצחון היוקרתי, אך בהנהלה ובצוות המקצועי הבהירו לשחקנים כי המטרה היא לנסות ולנצח את הסדרה ולא להסתפק בניצחון בודד. בקבוצה מודעים לכך שדקוואן קוק, שקלע 27 נקודות בניצחון אמש, יהיה אחד המטרות העיקריות של ההגנה של הצהובים, ומצפים משחקנים נוספים להתעלות כדי לא להקלע לבור משמעותי כמו במשחק הראשון. כ-500 אוהדים מנס ציונה צפויים לדחוף את הקבוצה ביד אליהו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אדריאן בנקס שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
"המשחק הכי קשה בסדרה". אדריאן בנקס/יוסי ציפקיס

מכבי אשדוד/באר טוביה - הפועל תל אביב (21:00, 5+ לייב, 1:1 בסדרה)

שחקני מכבי אשדוד נראו מאוד מתוסכלים בסיום התבוסה להפועל תל אביב במשחק השני בסדרת רבע הגמר. הקללות שנשמעו בירידה לחדר ההלבשה רק סיפרו חלק מהתחושות שעברו על שחקניו של בראד גרינברג שפשוט לא הופיעו מההתחלה ולא היו קרובים לניצחון. כוכב הקבוצה, סק הנרי, שרשם משחק אישי טוב במחצית הראשונה, הבטיח במסיבת העיתונאים למאמנו כי קבוצתו תבוא אגרסיבית יותר ומההתחלה תכתיב את הטון בהתמודדות במשחק השלישי. באשדוד מקווים כי לראשונה בסדרה גם הנרי וגם קמרון לונג יופיעו במשחק טוב ביחד, מה שיקשה על הגארדים האדומים. בהנהלת אשדוד לא היו מרוצים מהחלטת הקהל המקומי לא להגיע למשחק החוץ בדרייב אין, לאחר שלטענת הקהל קיבלו איומים מצד אוהדי הפועל תל אביב, וחששו. באשדוד מקווים כי הקהל יגיע למשחק הרביעי בסדרה ביום שני בדרייב אין.

אם באשדוד היו מאוד מתוסכלים, בהפועל תל אביב לא חגגו את הניצחון הגדול אמש, וכבר בחדר ההלבשה החלו השחקנים להכין אחד את השני לקראת מה שמצפה להם בהיכל הקריה. "זה המשחק הכי קשה בסדרה", אמר אדריאן בנקס, ואילו דני פרנקו מכין את שחקניו למספר סופר אגרסיבי מצד היריבה וביקש מהם לא להכנע לפרובוקציות שצפויות להגיע. בהפועל היו מרוצים מהחזרה לכושר של תומר גינת, שקלע 10 נקודות במשחק האחרון, ונראה כי הפציעה בכתפו שהשפיעה עליו במשחק הראשון בסדרה, כבר מאחוריו. כ-500 אדומים יגיעו לאשדוד, לאחר שכל הכרטיסים שהועברו לרשות האדומים נחטפו במהירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully