וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופאש בורסה עלתה לגמר הפלייאוף בטורקיה לראשונה מאז 2000

הקבוצה של אורחון אנה נקמה באנאדולו אפס על ההפסד בגמר הגביע, ניצחה 70:76 בחוץ כדי להשלים 1:3 בסדרה ותפגוש בגמר את פנרבחצ'ה. קציקאריס דחה את מלאגה, לאסו: "אני לא זידאן"

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של הפועל אילת על הפועל חולון במשחק השני בסדרה

טופאש בורסה עלתה הערב (שבת) לגמר הפלייאוף בטורקיה, אחרי שניצחה 70:76 בחוץ את אנאדולו אפס והשלימה 1:3 בסדרת חצי הגמר. יהיה זה גמר ראשון של טופאש מאז שתי האליפויות ההיסטוריות ב-1999 ו-2000, כשהיא תפגוש את פנרבחצ'ה שניצחה אמש 0:3 את באנביט בסדרה המקבילה.

אורחון אנה, אחד מכוכבי העבר של נבחרת טורקיה ומי שהעלה את טופאש בחזרה לליגה הראשונה לפני שנתיים, השיג נקמה באנאדולו על ההפסד בגמר הגביע בעיקר בזכות מהלך מנצח של ג'וש אוונס. במצב של 70:70 וכשנותרו 28 שניות לסיום, האמריקאי קלע בריבאונד אחרי החטאה של ריימר מורגן ולאחר מכן אנאדולו פספסה הזדמנות להשוות ופייריה הנרי, עוד אקס ליגת העל, דייק פעמיים מהקו. מורגן, שחקן ברק נתניה לשעבר, הוביל עם 22 נקודות ו-9 ריבאונדים, הנרי שהיה בהפועל אילת הוסיף 21 ו-4 אסיסטים, ומנגד אריק מקולום שבעברו היה גם הוא בנתניה הוביל את המפסידה עם 15.

* בימים האחרונים פורסם כי מאמן הפועל ירושלים לשעבר פוטיס קציקאריס יחתום במלאגה, אולם היווני בחר לבצע פניית פרסה. על פי התקשורת הספרדית, קציקאריס מעוניין לשמש כעוזר מאמן ב-NBA, ולכן דחה את מלאגה.

* מאמן ריאל מדריד בכדורסל פאבלו לאסו התייחס לעזיבת עמיתו מקבוצת הכדורגל: "האם אעזוב אחרי שאזכה באליפות? אני לא זידאן. מה שהוא יעשה, אשמח עבורו. העובדה שהחליט לעזוב מצערת אותי, כי הוא העניק למועדון הזה כל כך הרבה. יש לי כבוד עצום לכל מה שעשה, אבל זידאן הוא זידאן ולאסו הוא לאסו. כרגע אני חושב רק על איך לנצח את גראן קנאריה".

פוטיס קציקאריס מאמן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
רוצה להיות עוזר ב-NBA. פוטיס קציקיאריס/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully