וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות היריקה על שמחון: הפועל חולון קנסה את ג'ורדן המילטון ב-15 אלף שקל

2.6.2018 / 21:46

במועדון העמידו את השחקן לוועדת משמעת עקב האירוע המוכשר ואף קנסו אותו ב-30 אלף שקל על תנאי. בחולון טענו כי התקשר לשחקן הפועל אילת כדי להתנצל, לאחר שטען ששמחון "קרא לי ניגר"

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של הפועל אילת על הפועל חולון במשחק השני בסדרה

פלייאוף 2018 בכדורסל הישראלי מלווה בתקריות לא נעימות על הפרקט ומחוצה לו, אך נראה שמה שקרה אתמול (שישי) במשחק בין הפועל אילת להפועל חולון שבר את השיא. במהלך הרבע הראשון של המשחק ירק פורוורד הפועל חולון ג'ורדן המילטון על כוכבה של חולון, עמית שמחון, בשעה שזה ירד להגנה. בצילומי הטלוויזיה נראה היה כי שמחון אומר כמה מילים לכיוונו של המילטון לפני היריקה. במנהלת הליגה מיהרו להגיב וקנסו את המילטון ב-5,000 שקלים והוסיפו כי הם מקווים כי באיגוד הכדורסל יעמידו אותו לדין.

בוועדת משמעת שהתקיימה הערב (שבת) בהפועל חולון להמילטון, נקנס האמריקאי בסכום של 15 אלף שקל בפועל ו-30 אלף שקל על תנאי במקרה של הרחקה ממשחק או עבירת משמעת נוספת, זאת בנוסף לקנס שהוטל עליו על ידי מנהלת הליגה. המילטון התקשר להתנצל בפני עמית שמחון על התקרית המביכה והדגיש ש"למרות ההד התקשורתי בימים האחרונים הוא מקווה שאין דם רע בין הצדדים והם ימשיכו להתחרות באופן ספורטיבי על הפרקט". כמו כן ביקש השחקן להבהיר כי הוא מאמין לשמחון שלא נאמרה שום הערה גזענית מצידו וייתכן כי בלהט המשחק המילטון הבין אחרת.

עוד בנושא:
יריקה מכוערת של ג'ורדן המילטון, הפועל חולון הפסידה באילת
בהפועל ירושלים מרוצים: "יש לנו איכויות. אנחנו תלויים רק בעצמנו"
גל מקל חוגג עלייה דרמטית ליורוליג: "הייתה לי הרגשה שהכדור ימצא אותי"

שחקן הפועל חולון ג'ורדן המילטון מול שחקן הפועל אילת עמית שמחון. קובי אליהו
חילופי האשמות. ג'ורדן המילטון מול עמית שמחון/קובי אליהו

"כדי למנוע שאלות וטעויות, אני חושב שאני צריך להסביר מה גרם לי להגיב ככה. באתי ממקום שמקובל לעשות טראש טוק, אבל, שמישהו קורא לעברך קריאות גזעניות ומשתמש במילה שמתחילה ב-נ' (ניגר, א.ש), או שמכנה את אמך האוהבת בשמות, אז אתה חוצה את הקו", כתב המילטון בחשבון האינסטגרם שלו, "מה שעשיתי הוא בהחלט לא הדבר החכם, אבל עד שאתה לא במצב שאני הייתי, אתה לא יכול לדעת איך תגיב. מצטער עבור האנשים שהתאכזבו. אני אנושי כמו כל בן אדם אחר, אני אמשיך ללמוד ולצמוח מסיטואציות כאלה".

עמית שמחון מנגד דחה את טענותיו של המילטון, ואף איים עליו בתביעה בעקבות דבריו: "אני דוחה בשאט נפש את ההאשמות ואת הדברים שמייחס לי ג'ורדן המילטון ושעליהם לא אחזור. מעולם לא אמרתי את הדברים שמייחס לי המילטון או דברים דומים. אף פעם, וגם במשחקים המתוחים ביותר, לא אמרתי אמירות גזעניות או פוגעניות. ג'ורדן המילטון לא רק ירק עלי, אלא השמיץ אותי ופגע בשמי, ואם לא יתנצל ויחזור בו לאלתר ובאופן פומבי אפנה לדרכים משפטיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully