וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ליגת העל: הפועל אילת ניצחה את הפועל חולון 86:100 והשוותה ל-1:1

אחרי ההפסד הדחוק במשחק הראשון, הקבוצה של שרון דרוקר נהנתה מהתפוצצות של עמית שמחון שקבע שיא קריירה עם 29 נקודות וחזרה לעניינים ברבע הגמר. קיצ'ן וברקוביץ' נפצעו והוחלפו, המילטון ירק על שמחון וקיבל טכנית אך לא הורחק

one

פלייאוף 2018 בליגת העל ממשיך להיות צמוד והיום (שישי) הפועל אילת השוותה ל-1:1 מול הפועל חולון עם ניצחון מרשים, 86:100 במשחק שהיה חד צדדי מהרגע הראשון. הקבוצה של שרון דרוקר הסתערה על המשחק הזה מהרגע הראשון ושברה שיא עם 35 נקודות כבר ברבע הראשון ולמעשה הבטיחה את הניצחון הזה. מי שעוד שבר שיא קריירה במשחק הזה הוא עמית שמחון שהיה רמה מעל כולם וכיכב עם 29 נקודות ו-6 ריבאונדים. אילת התייצבה למשחק הזה בלי טרידוול הגבוה הפצוע שלה, אבל אריק גריפין חיפה עליו עם 20 נקודות יעילות כשג'ורדן לויד כוכב הקבוצה מוסיף שורה סטטיסטית יפה של 15 נקודות, 6 ריבאונדים ו-8 אסיסטים.

לצערנו, כמו במשחק של הפועל תל אביב מול אשדוד, גם כאן נרשמה תקרית שמעיבה על המשחק הזה כאשר ג'ורדן המילטון נקלע לטראש טוק עם עמית שמחון ונתפס כשהוא יורק עליו מטווח אפס אך למרות זאת לא הורחק. מאוחר יותר מנהלת הליגה הודיעה שהיא הטילה על השחקן קנס של 5,000 שקלים בשל פגיעה בתדמית הליגה. בחולון טענו שהמילטון הביע צער עמוק והתנצל על המקרה והודיעו שהוא יעמוד מחר לוועדת משמעת פנימית. ג'ו אלכסנדר (21) וגם טו הולוואי וטיישון תומאס (16) היו היחידים שתפקדו אצל דן שמיר בהתקפה, אבל אם חולון תציג הגנה כזו גם במשחק השלישי בביתה, היא עלולה להיות מודחת מוקדם מהצפוי כמו בעונה שעברה.

שרון דרוקר מאמן אילת אמר בסיום: "בחדר ההלבשה ביקשתי דבר אחד - תראו סוף סוף מה זה פנים של פלייאוף, מה זה גוף של פלייאוף. הראינו את זה. שיחקנו שוטף וטוב, גם התקפית וגם הגנתית. אני יוצא פה עם ספירת פצועים, אני לא יודע מי ישחק עוד יומיים. הקשר שלי עם עמית שמחון ידוע, עוד מגלבוע, אני רוצה לתת לו עוד דברים שהוא יוכל לעשות על המגרש. כיף שיש שחקן כזה על המגרש, הלוואי והיו לי עוד עשרה כמוהו".

עמית שמחון כוכב המשחק: "אפשר להגיד שזה המשחק הגדול בקריירה שלי. אני כל כך שמח שניצחנו, מגיע לקהל הזה שיהיה פה עוד משחק אחד לפחות. יש פה הרבה אופי. המילטון ירק על הראש שלי, השתדלתי לא להתייחס לזה. זו עבודה של השופטים לראות את זה".

שחקני הפועל אילת ניב ברקוביץ', עמית שמחון. לירון מולדובן
שיא קריירה וניצחון. שמחון עם ברקוביץ'/לירון מולדובן
seperator

אילת פשוט התפוצצה על חולון עם שריקת הפתיחה כשעמית שמחון צולף שלשות, לויד חילק אסיסטים והמארחים פתחו יתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון. ג'ורדן המילטון הוחלף לקראת סוף הרבע אחרי שירק על שמחון. שמיר העצבני ראה את קבוצתו מתפרקת וחוטפת 35 נקודות ברבע הראשון בו היא הפסידה 35:23. היתרון של אילת הגיע בשיא כבר ל-13:33, אבל חולון לא נכנעה. דרווין קיצ'ן נפצע וקיבל טיפול, לויד קיבל מנוחה והאורחים ניצלו כדי לקזז את ההפרש עם ריצת 2:17 בראשותם של חנן קולמן וטיישון תומאס שחגג בצבע הדליל של המארחים. קיצ'ן חזר לעניינים ועם מיני ריצה של 0:5 אילת חזרה להוביל בפער דו ספרתי בהפסקה: 36:47.

הקאמבק של חולון ירד לטמיון לגמרי ברבע השלישי שבו אריק גריפין ובעיקר עמית שמחון שתפר שלשה רביעית העלו את המארחים ליתרון 50:67. חולון ניסתה לחזור, אבל שמחון הגיב עם עוד חמש נקודות רצופות והעלה את מאזנו ל-26 נקודות, רחוק רק שתי נקודות משיא הקריירה שלו. ג'ו אלכסנדר היחיד שקלע לאורחים ברבע הזה, אבל שלשה של בורדיון וסל של אפיק ניסים קשישא קבעו: 61:77 לאילת בסוף הרבע השלישי. אילת שמרה על ההפרש בפתיחת הרבע הרביעי, אבל צריכה לדאוג לקראת המשחק השלישי בסדרה אחרי שדרווין קיצ'ן נפצע והוחלף על ידי ניב ברקוביץ' שמיד חטף מכה באפו והוחלף גם הוא על ידי אפיק ניסים, כל שזה בזמן שדימיטריס טרידוול הפצוע יושב בצד. אבל לפחות במה שקשור למשחק הזה, לאילת היה את שמחון שצלף שלשה חמישית ושבר שיא קריירה עם 30 נקודות. דרוקר הכניס ילדים ואחד מהם, דניאל ראובן התכבד בנקודה ה-100 של אילת ובסיום: 86:100 למארחים, שינסו לגנוב את הביתיות במשחק הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully