וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב דוחים את טענות סק הנרי: "שילמדו להפסיד כמו גברים"

1.6.2018 / 8:15

האדומים מכחישים כי נשמעו קריאות גזעניות לעבר שחקן אשדוד שישב על הספסל: "בוכים וממציאים דברים". אדריאן בנקס מאושר מהניצחון: "רוצה להראות שאני אחד השחקנים הכי טובים בליגה"

one

הפועל תל אביב איזנה אמש (חמישי) את סדרת רבע גמר הפלייאוף מול מכבי אשדוד ל-1:1, בזכות ניצחון משכנע 77:98. הקבוצה של דני פרנקו שלטה בהתמודדות מהפתיחה, ויצרה פער משמעותי כבר במחצית, אותו אשדוד לא הצליחה לצמק. לא מעט שחקנים באדום רשמו משחק מצוין, אך מעל כולם היה אדריאן בנקס שצלף 21 נקודות באחוזים נהדרים.

עוד בנושא:

סק הנרי: "אוהדי הפועל תל אביב קראו לי ניגר, אסור לעשות את זה"
רבע גמר הפלייאוף: הפועל תל אביב ניצחה את מכבי אשדוד 77:98 ואיזנה את הסדרה ל-1:1

קטטה בין שחקן מכבי אשדוד ג'ראלד לי לשחקן הפועל תל אביב מאט הווארד. ברני ארדוב
משחק חם היה אתמול בדרייב אין/ברני ארדוב

כל שחקן בליגה מאמין שהוא הכי טוב, אם זה הכי טוב בליגה או בקבוצה שלו. אני רוצה להראות שאני אחד השחקנים הכי טובים בליגה הזאת, זה משחקים של לנצח או למות, וזה הזמן להראות את זה", אמר בנקס המאושר בסיום המשחק, "נשארנו בתוכנית משחק שלנו. המאמן אמר שנשאר אגרסיביים, ובמקום שנהיה נחמדים ולשחק בתוך תוכנית המשחק, אני מנסה להיות יותר חד ואגרסיבי. המשחק הבא יהיה הכי קשה, הם נתנו לשחקנים המובילים שלהם לנוח, יש הרבה מתח, זה יהיה המשחק הכי קשה. המשחק הזה יכול לשבור כל קבוצה, ואנחנו רוצים מאוד לנצח אותו".

אלא שמה שנזכור מהניצחון של האדומים הוא תקרית אלימה במהלך הרבע השלישי. מאט האוורד מהפועל וג'ראלד לי מאשדוד נלחמו על כדור על הרצפה, והחלו להתגושש. במהלך המהומה נראה כי לי בעט בהאוורד, ומיד לאחר מכן חבט סק הנרי ברביב לימונד שהתערב. השופטים החליטו לשרוק לעבירות בלתי ספורטיביות נגד לימונד והנרי, ומאמני שתי הקבוצות החליטו להושיב את השחקנים מחוץ למגרש עד לסיום ההתמודדות. כתוצאה מהתקרית החלו אוהדי הפועל תל אביב לקלל את ספסל אשדוד, כשעוזר המאמן של הצהובים דני גוט עונה לקהל. בסיום המשחק אמר הנרי כי נשמעו כלפיו קריאות גזעניות, כשבהפועל מכחישים את עצם הדברים.

"מה שהנרי אמר פשוט לא נכון", אמר אחד מאנשי האדומים אמש, "אין מצב שזה קרה, יכלו לקרות הרבה דברים אחרים, אבל זה בטוח לא קרה. במקום לקבל את זה שהם קיבלו בראש, באשדוד בוכים וממציאים דברים. שילמדו להפסיד כמו גברים".

  • עוד באותו נושא:
  • סק הנרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully