וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע גמר הפלייאוף: הפועל תל אביב ניצחה את מכבי אשדוד 77:98 ואיזנה את הסדרה ל-1:1

האדומים התפוצצו על הקבוצה של בראד גרינברג ואיזנו את רבע הגמר, לאחר קטטה אלימה שכללה את מאט האוורד, ג'ראלד לי, סק הנרי ורביב לימונד. בנקס היה נפלא עם 21 נקודות

one

הפועל תל אביב גברה הערב (חמישי) 77:98 בביתה על מכבי אשדוד ואיזנה את סדרת רבע גמר הפלייאוף ל-1:1. האדומים נראו נהדר מהרגע הראשון ואחרי ריצת 2:13 בפתיחה לא הביטו לאחור ורק הגדילו את ההפרש. המשחק הבא בסדרה ייערך ביום שבת באשדוד. צוות מיוחד איבטח את אנשי ערוץ הספורט שסבלו מהתנכלויות מצד חלק מאוהדי הפועל תל אביב, אך המשחק הזה לא היה שקט דווקא מהצד של השחקנים: במהלך הרבע השלישי פרצה קטטה אלימה בין ג'ראלד לי למאט הווארד, אחרי שהאחרון חנק את שחקן אשדוד שהגיב עם בעיטה לפניו. למרבה ההפתעה, השניים לא הורחקו ודווקא מי שהיו אחראים לקטטת ההמשך רביב לימונד וסק הנרי 'זכו' לעבירות טכניות. אדריאן בנקס היה נהדר עם 21 נקודות, רביב לימונד הוסיף 15 ואת אשדוד הוביל סק הנרי עם 21.

האדומים פתחו בסערה וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 17:25. ברבע השני הם המשיכו לשלוט וירדו להפסקה ביתרון 36:54 תוך כדי הצגת כדורסל קבוצתי איכותי ומרהיב. ברבע השלישי ההפרש כבר הגיע ל-30, ונראה היה שאשדוד ויתרה על המשחק הזה וכבר חשבה על המשחק השלישי בסדרה ביום שבת. 53:81 בסיומו של הרבע השלישי נתן את האות לגארבג' טיים אחד גדול ברבע האחרון, בסיומו האדומים ניצחו 77:98 וינסו להמשיך במומנטום ביום שבת.

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

המשחק נפתח באיחור בשל הפגנת הנכים שחסמה את איילו ןוגרמה לפקקים. טוני גפני קלע חמש נקודות רצופות והעלה את המארחים ל-0:5. הפתיחה הנהדרת של האדומים המשיכה ורביב לימונד קבע 2:9. ג'רל מקניל העלה את היתרון לדו ספרתי וקבע 2:11, תוצאה שהכריחה את בראד גרינברג להזעיק פסק זמן. שלשה שנייה ברציפות של סק הנרי צימקה ל-13:8. טייווין מקי החזיר את היתרון לדו ספרתי עם מהלך של שלוש נקודות, 12:23. שלשה של נמרוד לוי על הבאזר צימקה וקבעה את תוצאת הרבע - 17:25 לטובת הפועל תל אביב.

רבע 2:

הקצב המהיר נמשך גם ברבע השני וסל רדף סל. אלכס צ'וברביץ' הוריד מהקו את ההפרש לחד ספרתי, אבל האדומים לא נתנו לאורחים לחזור למשחק ודאגו להחזיר את היתרון לדו ספרתי בכל פעם מחדש. המארחים המשיכו ללהוט ואדריאן בנקס העלה אותם ל-33:47 עם צליפה מהפינה. מקי העלה את האדומים ליתרון שיא של 35:50 ובהמשך היתרון רק גדל ובהפסקה 36:54 להפועל תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאבטחים היכל הדרייב אין. ברני ארדוב
מאבטחים שומרים על אנשי ערוץ הספורט/ברני ארדוב
אלכס צ'וברוביץ' מכבי אשדוד עם אדם אריאל. ברני ארדוב
אלכס צ'וברביץ' עם אדם אריאל/ברני ארדוב

רבע 3:

ג'רל מקניל פתח את הרבע עם נקודות מחוף לחוף שהעלו את היתרון ל-20 נקודות - 36:56. שלשה של רפי מנקו העלתה ל-36:63 והאדומים כבר בריצת 0:9 מתחילת הרבע ונראה שהם בדרך הבטוחה לניצחון. במצב של 44:68 לטובת הפועל המשחק התחמם והגיע למחוזות לא נעימים: מאט הווארד תפס בחוזקה את ג'ראלד לי, שירד על הרצפה והגיב עם בעיטה לפניו של שחקן האדומים. השופטים עומר אסתרון, עופר מנהיים, דן ילון קיבלו החלטה לתת עבירות בלתי ספורטיביות לסק הנרי ורביב לימונד, שהתקוטטו גם כן ולא הרחיקו את לי והווארד. אוהדי הפועל תל אביב החלו לקלל את הספסל של מכבי אשדוד, דבר שקרה לא מעט במהלך המשחק, מה שהוביל מיידית התערבות של כוחות האבטחה. עוזר המאמן של אשדוד דני גוט ענה לאוהדים האדומים וסימן לעברם בתנועות ידיים. במשחק עצמו, ההפרש כבר עלה ל-30 והאדומים שייטו אל עבר הניצחון, אך נראה שהאווירה מסביב עניינה יותר. בסיום הרבע: 53:81 להפועל תל אביב.

רבע 4:

לכל הצדדים היה ברור שהרבע הזה יהיה לפרוטוקול בלבד. המארחים איפשרו לאשדוד לייצר נקודות, אבל גם שחקניו של בראד גרינברג לא עצרו יותר מדי את האדומים. נראה שהראש של האורחים כבר נמצא במשחק הבא, בו הם ינסו להחזיר את היתרון בסדרה. אשדוד רק הצליחה לצמק מעט, אבל מי שיצאו עם חיוך גדול הם המארחים שניצחו 77:98.

קלעו להפועל תל אביב: אדריאן בנקס 21 נקודות (8/9 מהשדה), רביב לימונד 15, טייווין מקי 14 (6 ריבאונדים), תומר גינת 10, רפי מנקו 9, ג'רל מקניל 8 (8 אסיסטים), טוני גפני 8, דניאל איידן 6, מאט הווארד 3, שחר עמיר 2, נועם חסון 2.

קלעו למכבי אשדוד: סק הנרי 21 נקודות, נמרוד לוי 12, נתנאל ארצי 9, קמרון לונג 7, גיל אמיתי 6, בן מקאולי 5, אלכס צ'וברביץ' 4, טראוויס ווריק 4, ג'ראלד לי 3, אדם אריאל 2, אדם הוניג 2, ג'ימי מקדונל 2.

שחקן מכבי אשדוד ג'ראלד לי בועט בפנים של שחקן הפועל תל אביב מאט הווארד. ברני ארדוב
ג'ראלד לי בועט בפניו של מאט הווארד/ברני ארדוב
קטטה בין שחקן מכבי אשדוד ג'ראלד לי לשחקן הפועל תל אביב מאט הווארד. ברני ארדוב
בלאגן גדול/ברני ארדוב
שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד. ברני ארדוב
אבל אדומים עם ידם על העליונה. רביב לימונד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully