וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סק הנרי: "אוהדי הפועל תל אביב קראו לי ניגר, אסור לעשות את זה"

31.5.2018 / 21:30

שחקן מכבי אשדוד היה על סף דמעות לאחר התבוסה בדרייב אין: "היתה אווירה עוינת, הם הלכו רחוק מדי". האדומים הכחישו: "אוהדינו לא מקללים בקריאות גזעניות". פרנקו: "אין הרבה מה לקחת מפה הלאה"

one

הפועל תל אביב איזנה הערב (חמישי) את סדרת רבע גמר הפלייאוף מול מכבי אשדוד ל-1:1 אחרי 77:98 מוחץ בדרייב אין, אולם סיפור המשחק היה קטטה אלימה בין ג'ראלד לי למאט הווארד, בה היו מעורבים גם רביב לימונד וסק הנרי.

האחרון היה על סף דמעות בסיום וטען שאוהדי הפועל תל אביב השמיעו כלפיו קריאות גזעניות, וקראו לו כושי (Nigger): "היתה פה אווירה עוינת. במהלך הרבע השלישי היתה סיטואציה, כולם דחפו את כולם, קיבלתי עבירה טכנית, השופטים לא רצו להרוס את הסדרה ולעשות מה שהיו צריכים לעשות באמת. אנחנו צריכים להפיל שחקנים כמו שהם מפילים שחקנים שלנו. אנחנו מנסים לשחק בצורה הנכונה, במשחקים כאלה אתה צריך להיות מפלצת. זאת הייתה חוויה לימודית עבורנו.

"זה ערב שאני אזכור, הם צעקו דברים גזעניים כשהייתי על הספסל, ונשארתי רגוע. אני מבין שאפשר להגיד דברים לשחקנים של קבוצות אחרות, אבל כל הדברים הגזעניים האלה, הם הלכו רחוק מדי. מאיפה שאני בא, אסור לעשות את זה. אי אפשר לומר את הדברים האלה. הם קראו לי כמה פעמים ניגר, דברים ממש רעים, החברים שלי לקבוצה שמחים שלא הגבתי. בשבת נכה אותם קודם, כבר ב-5 הדקות הראשונות. אני מתנצל בפני המאמן שלנו, כי לא באנו קשוחים מספיק. היינו כוסיות הערב, אם מרשים לעשות את מה שהם עשו לנו, אז אנחנו נעשה את זה גם בשבת".

אנשי הפועל תל אביב הכחישו כי הקהל קרא קריאות גזעניות לעבר סק הנרי והוסיפו: "בהפועל תל אביב לא מקללים בקריאות גזעניות".

עוד בנושא:

רבע גמר הפלייאוף: הפועל תל אביב ניצחה את מכבי אשדוד 77:98 ואיזנה את הסדרה ל-1:1

שחקן מכבי אשדוד סק הנרי. ברני ארדוב
ערב קשה. הנרי/ברני ארדוב

המאמן המפסיד בראד גרינברג סיכם: "צריך לתת קרדיט להפועל, הם שיחקו חזק יותר מתחילת המשחק, רצו את המשחק מהר יותר, היו קשוחים יותר, הם הגיעו לצבע וקלעו ואנחנו לא שמרנו. הם היו יותר פיזיים ואגרסיביים.
הסדרה היא ב-1:1, אנחנו צריכים לשחק טוב יותר, אנחנו יכולים לשחק עם שמונה שחקנים לפחות, לפעמים עם תשעה. השחקנים האלה רוצים לשחק. אני צריך להיות זהיר כשמשחקים בכל יומיים. אני סומך על השחקנים שלי, הם יודעים מתי לבקש קצת אוויר. זה לוח המשחקים, זה מה שיהיה מעכשיו".

דני פרנקו: "יש דעה רווחת שבמשחקים האלה עדיף לנצח 10 מאשר לנצח 30, אבל נוצר מצב ששתי הקבוצות בשלב מוקדם יחסית נתנו לשחקנים מנוחה, המשחק נגמר יחסית מוקדם. הדבר היחיד שאמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה, שאחרי מה שקרה פה היום, זה הם יבואו קודם כל עם גאווה, ואנחנו לא חשבנו שיתפתח המשחק כמו שהתפתח פה, אפשר היה לחזות את זה מראש. שיחקנו היום באותה צורה כמו ששיחקנו באשדוד, לא עשינו דברים שונים מבחינה הגנתית, ופשוט קלענו יותר טוב. אין לנו הרבה מה לקחת מפה הלאה".

על הקטטה אמר פרנקו: "אני לא ראיתי מהמגרש מה קרה שם, השחקנים בשתי הקבוצות מספיק מנוסים ואחראיים ומבוגרים. במשחק שם היו הרבה פרובוקציות על מאט האוורד, השופטים באו לשם פחות מוכנים למשחק, והיום יותר מוכנים. לא יודע מה קרה על הרצפה, אין פושעים בקבוצות האלה, שחקנים מנוסים שמשחקים חזק, רוצים לנצח. לא יודע מה השופטים ראו, הם עשו בשכל שהם היו המבוגרים האחראיים על הפרקט".

עוד באותו נושא

רבע גמר הפלייאוף: הפועל תל אביב ניצחה את מכבי אשדוד 77:98 ואיזנה את הסדרה ל-1:1

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. ברני ארדוב
הזריקות נכנסו, זה הכל. פרנקו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully