וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין אין הסכמות בין בני סכנין לטל בנין, תוכניות הרכש מחכות

31.5.2018 / 13:23

המאמן נפגש עם יושב ראש הקבוצה מוחמד אבו יונס, אך השניים לא דיברו על העונה הבאה ועדיין לא ברור אם בנין יישאר. אבידור, חלאיילה וסגס ממתינים לתשובות, גדיר וראדי מבוקשים

מאמן בני סכנין טל בנין בראיון בתכנית "טוכמן וחמי". פייסבוק, אתר רשמי
ההחלטה בקרוב. טל בנין/אתר רשמי, פייסבוק

יושב ראש בני סכנין מוחמד אבו יונס ומאמן הקבוצה טל בנין נפגשו היום (חמישי) וקיוו להגיע להסכמות לגבי העונה הבאה, אך בתום הפגישה לא התקבלה שום החלטה בנוגע לעתידו של המאמן. ההערכה היא שבימים הקרובים יחליטו בהנהלת סכנין האם להמשיך עם בנין או לו. המאמן שהגיע במהלך העונה החולפת מחזיק בחוזה לעונה הבאה, כך שאם סכנין תחליט לפטרו היא תצטרך לשלם לו את כל חוזהו. במקרה כזה לקבוצה ארבעה מועמדים עיקריים לתקפיד: שרון מימר, מרקו בלבול, עמיר תורג'מן ובני בן זקן.

בסכנין יגמרו את הסאגה בקרוב כדי שיוכלו להתחיל בהכנות. לא מעט שחקנים מבקשים לדעת מהן התוכניות לגבי עתידם, ביניהם יובל אבידור, חאלד חלאיילה ותאמבי סגס. הקשר הצעיר סיים חוזה ומנסה לצאת לחו"ל ובסכנין יציעו לו להאריך את חוזהו.

בנין ואבו יונס הגיעו לפגישה מלווים כל אחד בעורך דינו, במה שהיה נראה בתחילה כפגישה שתוביל להחלטה. אלא שבסופו של דבר במהלך השיחה עלו רק נושאי החיכוך שהיו לקראת סוף העונה, אך לא דובר על העונה הבאה כלל. בהנהלה רוצים לראות כמה שחקנים מגיעים לחזק את הסגל, אך מחכים לזהות המאמן. כשזה יתאפשר, תודיע הנהלת הקבוצה כי היא מעוניינת במוחמד גדיר ומהראן ראדי.

עוד בנושא

דני בנעים על ישראל-ארגנטינה: "הטעות הייתה בהודעה לציבור, מעולם לא היו 30 אלף כרטיסים למכירה"
בהפועל באר שבע הוחלט לא לממש את האופציה על ואדים מאנזון
קראמר ירוויח 350 אלף יורו, חתם על מענק הגעה לאירופה ואליפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully