וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני בנעים: "הטעות הייתה בהודעה לציבור, מעולם לא היו 30 אלף כרטיסים למכירה"

31.5.2018 / 12:00

המפיק שאחראי להגעת נבחרת ארגנטינה תוהה "איך יכול להיות שהוציאו הודעה כזו?" ומספר: "אני רב עם ספונסרים כדי לקבל כרטיסים בחזרה ולהעביר לפריפריה. כל היום אני מקבל טלפונים עם סיפורים קורעי לב. מפיק אחר היה מסיר את הידיים". מבקר המדינה יבדוק את הנושא

עריכת וידאו:ניר חן

עד לפני זמן לא רב, דני בנעים היה אדם אנונימי יחסית. חברת Comtecgroup אותה הוא הקים אמנם הפיקה אירועים גדולים, אבל לא כאלו שמושכים תשומת לב כמו ההגעה של ליאונל מסי ונבחרת ארגטינה לישראל למשל.

תשעה ימים לפני שהאלביסלסטה יעלו לכר הדשא באצטדיון טדי למשחק ההכנה האחרון שלהם לפני המונדיאל, בנעים לא מפסיק לעבוד. הביקוש העצום לכרטיסים עשה את שלו וכפי שהוא מספר: "היום אני נלחם כדי לקחת מספונסרים כרטיסים ולהעביר אותם לתושבי הפריפריה". בין טלפון לנותני חסות לעוד קבלת ווטסאפ עם בקשה לכרטיסים, הוא נתקל בביקורת ונפגע.

"אני מתבאס שהמסרים היפים של המשחק הזה לא מגיעים באמת לקהל ולא מוציאים את האמת", אמר היום בראיון לוואלה! ספורט, "30 שנה אני עושה פה אירועים ואף פעם לא הייתי כל כך חשוף, אבל בגלל הג'ירו והג'ודו והיורובאסקט נהייתי חשוף. אני לא מומחה תקשורת, אני מבין שאני לפעמים נאיבי. אני מספר את האמת ולפעמים לוקחים אותה לכיוונים אחרים".

עוד בנושא:

סבטלובה: "אין סיבה שעובדי משרד ממשלתי יזכו בעדיפות לכרטיסים"
דני בנעים מודה: "לא צפינו את הטירוף סביב ארגנטינה"

דני בנעים. קובי אליהו, קובי אליהו
"המסרים היפים של המשחק הזה לא מגיעים לקהל". בנעים/קובי אליהו, קובי אליהו

היו פרסומים שהכרטיסים למשחק לא הגיעו לציבור, אלא לנותני חסות

"נכתבו דברים לא נכונים, הייתי בהלם. אבל כולם יראו את האמת במגרש, את כל הילדים ביציעים. אני מקווה שאלו שביקרו אותי יאכלו את הכובע, הצדק ייצא וכולם יראו את מה שעשינו. רק אתמול הוספתי 1,100 כרטיסים לתושבי עוטף עזה. גזלתי כרטיסים ממקומות אחרים בשביל זה, אני רב עם ספונסרים כדי לקחת בחזרה כרטיסים ולהעביר לפריפריות".


לפני שבוע ההתאחדות הודיעה שיצאו למכירה 30 אלף כרטיסים. יכול להיות שמכאן נבע כל הבלגן?

"ההתאחדות קיבלה 7,700 כרטיסים (5,000 למכירה למנויים, 1,500 למכירה פנימית, 1,200 הזמנות) אז איך הוציאו הודעה כזו? מעולם לא היו 30 אלף כרטיסים למכירה. הספונסרים קיבלו 8,000 כרטיסים. שופרסל למשל, קיבלו 4,000, אבל מחלקים לעובדים - מה, העובדים של שופרסל זה לא ציבור? ספונסרים של ההתאחדות לכדורגל קיבלו עוד 1,000 כרטיסים, 4,500 עברו לפריפריה ועוטף עזה. ו-10,800 עברו למכירה - לא כולל ה-5,000 המנויים לנבחרת. סך הכל כ-16 אלף כרטיסים למכירה ויש יותר מ-22 אלף כרטיסים שעברו לציבור".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
ליאונל מסי, שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
"כולם רוצים לגעת במסי"/רויטרס

ספר על מה שעובר עלייך בימים האחרונים

"המשחק הזה כבר גרעוני מבחינה תקציבית. הבאתי את מסי כי חשבתי שזה ביזנס, אבל כשהבנתי שזה לא, עשיתי שינוי. לקחתי מעט ספונסרים והחלטתי שאני מלטף את הפריפריה. אני מקבל כל יום סיפורים קורעי לב, אני לא בנאדם שמסוגל להגיד 'לא'. כל העמותות בישראל עלי, נקרע הלב.

"לא ציפיתי לזה, כולם רוצים לגעת במסי. חולי סרטן, בית חולים הדסה, מחלקות שלמות. אני מקבל פה סיפורים מטורפים. אני לא צריך שיגידו לי תודה או יעשו לי יחסי ציבור, אבל הסיטו את הכל למקומות האחרים עם דברים שקריים ולא נכונים".

יכול להיות שהיית צריך לוותר על החוויה?

"אמנים מבטלים את ההגעה, ה-BDS עלינו מכל העולם, אבל בסוף הצלחתי לשכנע את ארגנטינה לבוא. אני מנהל להם גם את הטור בסין, לכן יש להם עניין עסקי איתי - אני יושב שם חזק מאוד. בצניעות רבה אני אומר לך שהם פה גם בזכות הקשר שלי, וגם בזכות העובדה שהם רוצים לבוא ולחבק את ישראל. הם מקבלים איומים, אבל לא מתייחסים. בסוף מגיעה נבחרת שעושה קמפיין מדהים למדינה שלנו - וזה שווה יותר מהכסף. מפיק אחר היה כבר מבקש מהממשלה שתעשה את זה לבד. אני מחלק כרטיסים בחינם, עשיתי טוב להרבה אנשים, עשיתי טוב למדינה".

מבקר המדינה יבדוק את תהליך הקצאת הכרטיסים

בתוך כך, הודיע היום משרד מבקר המדינה כי נושא הקצאת הכרטיסים למשחק ייבדק. בהודעה מטעם מבקר המדינה נאמר: "למבקר המדינה הגיעה תלונות ובהן מחה"כ איתן כבל שהתייחסו לאופן מכירת כרטיסים לציבור למשחק הכדורגל בין נבחרות ישראל לארגנטינה. על פיהן, מספר הכרטיסים שהוצע למכירה לציבור הרחב היה מצומצם ביותר. על אף שהאירוע הוגדר כאירוע פרטי, וארגונו הועבר לגורם מסחרי, משרד התרבות והספורט החליט להשתתף חלקית במימון המשחק. המבקר הינחה לסיים בדיקת נושא הכרטיסים קודם למועד קיום המשחק. על פי הצורך הבדיקה תמשך גם לאחר מכן. המבקר השיב לחה"כ כבל כי, במסגרת ביקורת העוסקת בטקס הדלקת המשואות ובאירועי 70 שנה למדינה, הוחלט לבצע בדיקה ראשונית גם לגבי נושא הכרטיסים למשחק בין נבחרות ישאל וארגנטינה.

עוד נמסר ממשרד מבקר המדינה כי: "בתוך כך נוסיף כי, למשרד מבקר המדינה הגיע גם מידע לפיו ההתאחדות לכדורגל הפיצה למקורבים את מכסת הכרטיסים למשחקי המונדיאל הקרוב האמורים להתקיים החל ב- 14.6.18 ברוסיה - כרטיסים שהיא קיבלה מההתאחדות הבין-לאומית לכדורגל (FIFA).לאור זאת, החליט מבקר המדינה לעשות בדיקה ראשונית בהתאחדות לכדורגל ובמשרד התרבות והספורט הנושא זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully