וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם לא יסגור בווינה, סביר שאלון תורג'מן יסכם בשטרום גראץ"

30.5.2018 / 11:23

בסביבתו של החלוץ מאשרים כי החלו מגעים עם קבוצה אוסטרית נוספת: "בתוך 48 שעות נדע יותר". גנסארי הודיע לכץ: דורש שדרוג משמעותי ביחס לחוזה הנוכחי - 135 אלף דולר. אם לא יישאר, הפועל חיפה תנסה להחתים את קלאודמיר

צילום מסך

היכן ישחק אלון תורג'מן בעונה הבאה? בסביבתו של החלוץ אישרו את הפרסום אתמול בנוגע למגעים המתנהלים עם שטרום גראץ האוסטרית, שבסוף השבוע נכנסה למשא ומתן עם סוכניו בנוגע לעונה הבאה. כזכור, תורג'מן מנהל במקביל מגעים גם עם אוסטריה וינה, אך הוא עדיין מחכה לתשובה ממנה. מקורב למשא ומתן סיפר אתמול כי: "תורג'מן רוצה מאוד להגיע לאוסטריה וינה, אבל אין עדיין התקדמות. אם זה לא יקרה, סביר שיסגור בגראץ. בתוך 48 שעות נדע יותר".

כזכור, עוד לפני סיום העונה תורג'מן וחברו לקבוצה, ראדו גנסארי, הודיעו ליואב כץ כי הם מעדיפים לממש הצעות מעבר לים. גנסארי מנהל משא ומתן עם הפועל חיפה אך בודק הצעות אחרות במקביל ולכן לא ממהר לחתום על החוזה שהוצע לו. אתמול, כך מתברר, הודיע השחקן כי הוא דורש לשדרג את שכרו באופן משמעותי. גנסארי הרוויח כ-135 אלף דולר בהפועל חיפה, והוא דורש כ-170 - סכום אותו כץ לא מתכוון לשלם. כמו לשחקנים אחרים בקבוצה, כץ הציע לו שדרוג של כעשרה אחוזים בחוזה.

עוד בנושא
החלטת הנהלה: תקציב מכבי חיפה יירד מתחת ל-100 מיליון
מכבי תל אביב מציגה: קיצוץ דרמטי בחוזים ותמריץ כספי חדש
קרית שמונה במסר לראדיבוייביץ': "אתה לא בתוכניות". נירן רוטשטיין חתם לשלוש שנים

אלון תורג'מן שחקן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
מה תהיה התחנה הבאה? אלון תורג'מן/יוסי ציפקיס

אחרי שסגרו את המשך דרכם של גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, דור מלול וגל אראל, במועדון ינסו לסגור את סוגיית גנסארי עד השבוע הבא. אם הקשר אכן לא יישאר, ינסו במועדון ללכת על קלאודמיר במידה והאופציה מבית"ר ירושלים לא תמומש. בנוגע לעמדת המגן השמאלי - בשבוע שעבר פרסמנו כי מיהאי קורהוט הוצע לקבוצה, אולם בינתיים לא התקבלה החלטה. הסיבה: קלינגר רוצה לדעת אם גנסארי יישאר ואז יחליט באילו עמדות לצרף זרים. מכיוון שתורג'מן צפוי לעזוב, המטרה כרגע היא להחתים חלוץ זר וקשר אחורי, אך אם יוחתם שחקן ישראלי באחת העמדות הללו הקבוצה תלך על מגן שמאלי זר. "העניינים מתקדמים בקצב יפה. סגרנו את רוב השלד לעונה הבאה. עכשיו נותר רק להמתין לגנסארי ואז נתחיל להרכיב את הסגל", אמרו.

רועי שוקרני עשוי לחתום ביום שישי בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully