וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה במסר לראדיבוייביץ': "אתה לא בתוכניות". נירן רוטשטיין חתם לשלוש שנים

30.5.2018 / 10:57

במועדון הודיעו למגן הסרבי כי האופציה עליו לא תמומש והוא יעזוב את הקבוצה. לראדיבוייביץ' אין כרגע הצעות מישראל. המגן השמאלי של עירוני טבריה מליגה א' הפך לרכש השמיני של קרית שמונה בפגרה

צילום מסך

עירוני קרית שמונה הודיעה למגן הסרבי מילוש ראדיבוייביץ' שהוא לא נמצא בתוכניות לעונה הבאה וכי למועדון אין כוונה לממש את האופציה עליו. ראדיבוייביץ', שרצה מאוד להישאר בקבוצה הצפונית, ייאלץ כעת לחפש מועדון אחר. בשלב זה הוא לא מחזיק בהצעות מישראל.

מי שהצטרף לעירוני קרית שמונה הוא המגן הכישרוני של עירוני טבריה נירן רוטשטיין שחתם לחוזה על שלוש שנים באמצעות סוכנו זיו שטרנברג. לאחר צירופו של אורי מגבו החליטו בקרית שמונה כי יש צורך לצרף מגן שמאלי נוסף והחתימו את רוטשטיין.

רוטשטיין (25) החל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי חיפה ושיחק בליגה הלאומית בשורות הפועל נצרת עילית. את רוב הקריירה הוא העביר בליגה א' ובנוסף לעירוני טבריה שיחק גם בשורות הפועל מגדל העמק. העונה הוא הצטיין במדי טבריה, שפספסה אתמול את העלייה לליגה הלאומית לאחר שנכנעה במשחקי המבחן להפועל כפר סבא. כך שבעירוני קרית שמונה מאמינים שאם רוטשטיין אכן יצטרף הוא עשוי להיות הפתעה נעימה במיוחד.

רוטשטיין הוא ההחתמה השמינית של הקבוצה הקיץ אחרי שלפניו הצטרפו לוי גרסיה, לוקאס דיאס, גד עמוס, יובל שפונגין, שמעון אבוחצירה, יואל אבוחצירה ואורי מגבו.

נירן רוטשטיין, שחקן עירוני קרית שמונה וסוכנו זיו שטרנברג. יחסי ציבור,
עלה לליגת העל. נירן רוטשטיין וסוכנו/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully