וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה ניצחה 0:1 את אוקראינה בטורניר לובנובסקי

מוטי ברשצקי כבש את שער הניצחון בדקה ה-15 והעלה את הנבחרת של מרקו בלבול לגמר טורניר הידידות, בו תפגוש ביום חמישי את סלובניה שגברה 1:3 על יוון במשחק המקביל

צילום מסך

בווידאו: אליניב ברדה בראיון לתוכנית "טוכמן וחמי"

הנבחרת הצעירה של ישראל ניצחה הערב (שלישי) 0:1 את נבחרת אוקראינה בטורניר לובנובסקי המסורתי. מוטי ברשצקי כבש את שער הניצחון כבר בדקה ה-15 והעלה את ישראל למשחק הגמר שייערך ביום חמישי. היריבה תהיה סלובניה, שניצחה 1:3 את יוון בחצי הגמר הנוסף.

ההרכב שפתח במשחק: אסף צור, רז מאיר, ניר ברדע, עידן נחמיאס, שי בן דוד, מקסים פלקושצ'נקו, גבי קניקובסקי, אור דסה, מוטי ברשצקי, מנור סולומון, שון וייסמן.

עוד בנושא:
מונס דאבור בראיון: "אסיים את הקריירה במכבי אחי נצרת"
גורם בהתאחדות: "סיכוי נמוך שיאשרו את מינוי שינו זוארץ לתפקיד היו"ר"
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

שחקן הנבחרת הצעירה, מוטי ברשצקי. ברני ארדוב
הכריע את המשחק. מוטי ברשצקי/ברני ארדוב

מרקו בלבול מכין כעת את הנבחרת לסיום משחקי מוקדמות יורו 2019, שם ישראל מדורגת במקום החמישי בבית ה' ומפגרת בשש נקודות אחרי אירלנד המדורגת שנייה. לנבחרת נותר משחק חוץ באזרבייג'אן (6 בספטמבר) ואחריו שני משחקי בית מול אירלנד (11 באוקטובר) וקוסובו (16 באוקטובר).

בלבול אמר בסיום: משחק טוב שלנו. יצרנו מצבים רבים במחצית הראשונה, אבל הבקענו רק שער אחד. את המחצית השנייה פתחנו פחות טוב, אבל השתפרנו בהמשך ויכולנו להכפיל את התוצאה. אנחנו שמחים שהעפלנו לגמר. מחכה לנו משחק מול נבחרת חזקה ונתכונן אליו כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully