וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי עיני: "אם שינו זוארץ ייפסל, עופר ישקול להמשיך כיו"ר ההתאחדות"

29.5.2018 / 21:20

גורמים בסביבתו של היו"ר המכהן טוענים כי הוא עשוי לשקול לחיוב את המשך דרכו אם זוארץ לא יאושר על ידי ועדת הכשירות". גורם בהתאחדות: "הסיכוי שיאשרו את מינוי זוארץ נמוך מאוד"

צילום מסך

האם עופר עיני יישאר בסופו של דבר בתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל? גורמים בסביבתו של האיש שאמור לסיים את תפקידו בסוף חודש יולי, סיפרו הערב (שלישי) כי אם המועמד היחיד כרגע שינו זוארץ ייפסל על ידי ועדת הכשירות, עשוי עיני לשקול מחדש את המשך דרכו לקדנציה נוספת.

כזכור, המרכזים הגדולים, הפועל ומכבי, ביקשו מעיני להמשיך בתפקידו, אבל הוא החליט לסיים את דרכו והודיע על כך בצורה מסודרת. כעת טוענים בסביבתו של עיני כי הוא ממתין לראות כיצד תסתיים הוועדה בעניינו של זוארץ, ואם האחרון ייפסל בשל זיקה וניגוד עניינים, הוא עשוי בכל זאת לחזור לתמונה מכיוון שעד כה לא נמצא אדם מתאים שיזכה לתמיכה גורפת מלבד זוארץ.

עופר עיני נבחרת ישראל. קובי אליהו
המרכזים ביקשו שימשיך. עופר עיני/קובי אליהו

ועדת הכשירות שאמורה להכריע בשאלת הזיקה וניגוד העניינים של זוארץ, תתכנס ביום ראשון לישיבתה הראשונה. שלושת חברי הוועדה כבר קיבלו לידיהם את החומר על מעורבותו של זוארץ בקבוצות השונות והם יצטרכו להכריע בשאלה אשר תקבע האם זוארץ כשיר לשמש כיושב ראש ההתאחדות לכדורגל. שלושת חברי הוועדה הם השופטת בדימוס אסתר דודקביץ', השופט לשעבר עו"ד אלון רום ונשיא התאחדות המלונות אמיר חייק. הם גם אלה שדנו במינוי של אנשי מנהלת הליגה החדשים.

ייתכן כי חברי הוועדה יבקשו לקבל לידיהם חוות דעת משפטית של היועץ המשפטי של ההתאחדות עורך הדין אופיר פינס, בדבר כשירותו של זוארץ. בתוך כך התבטא היום גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל באשר לשינו זוארץ ואמר בין היתר:

"עבור מי שקורא את הסעיף, העניין מאוד ברור. יש ניגוד עניינים מובהק. במקרה של שינו, יש זיקה לשתי קבוצות. שינו הוא בחור ראוי ובחור טוב, אבל במקרה שלו יש ניגוד עניינים". על האפשרות שחברי הוועדה יאשרו את המינוי, למרות העבר הקרוב של זוארץ, אמר אותו גורם: "לא בטוח שיאשרו. הסיכוי שיאשרו מאוד נמוך. שינו לא היה רק ספונסר במכבי פתח תקווה. הוא היה יותר מספונסר. אם שינו זוארץ כשיר להיות מועמד, אז כל בעלי קבוצה יכול. לא צריך להיות חכם גדול, כדי להבין שיש כאן זיקה מאוד ברורה ויש ניגוד עניינים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שינו זוארץ יושב ראש מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
ההכרעה בתחילת השבוע הבא. שינו זוארץ/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully