וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה תערוך שני מחנות אימונים, יואל אבוחצירה חתם

28.5.2018 / 17:38

במועדון החליטו לחזור לקיים מחנה מוקדם בקיסריה ורק לאחריו לצאת לסלובקיה. מלך שערי ליגה א' צפון הפך לשחקן החיזוק השישי והצטרף לבן דודו שמעון אבוחצירה, גם אורי מגבו יחתום

צילום מסך

בווידאו: ניר קלינגר בראיון לתוכנית "טוכמן וחמי"

עירוני קרית שמונה תערוך הקיץ שני מחנות אימונים, כפי שעשתה כמה פעמים בשנים עברו. כזכור, בקיץ שעבר הוחלט לאחר כמה שנים שלא לערוך מחנה אימון מוקדם בקיסריה והקבוצה התאמנה בקרית שמונה עד אשר יצאה למחנה האימון בסלובקיה, אלא שלוואלה! ספורט נודע שהקבוצה החליטה לחזור השנה לקיסריה. היא תערוך מחנה אימונים מוקדם במלון דן בעיר ובשלב מאוחר יותר תצא למחנה נוסף בסלובקיה. המחנה הראשון נועד בראש ובראשונה לבניית כושר מחודש של השחקנים ולגיבוש, כאשר בסביבתו של הבעלים איזי שרצקי מעידים שהוא נחוש לעשות הכול כדי לבנות קבוצה מצליחה העונה.

עוד בנושא:
גם מגן שמאלי בדרך: אורי מגבו סיכם בעירוני קרית שמונה
אחרי שלוש אליפויות, מהראן ראדי החליט לעזוב את הפועל באר שבע
הפועל תל אביב הודיעה לשחר הירש כי היא מעוניינת להשאירו לעונה נוספת

חיים סילבס מאמן עירוני קרית שמונה לצד הבעלים איזי שרצקי. סוכנות ג'יני
נחוש לבנות קבוצה מצליחה. איזי שרצקי/סוכנות ג'יני

בינתיים, קרית שמונה ממשיכה להיות הקבוצה הפעילה בחלון ההעברות של ליגת העל. היום (שני) הודיעה הקבוצה הצפונית על החתמתו של החלוץ יואל אבוחצירה, שסיים כמלך שערי ליגה א' צפון עם 18 שערים במדי הפועל הרצליה. השחקן בן ה-22, שהשתייך לנבחרות הנוער של ישראל וגדל בהפועל תל אביב, שיחק גם במחלקת הנוער של מכבי נתניה ובהפועל ניר רמת השרון. הוא חתם לעונה אחת ויצטרף לסגל של חיים סילבס, כשבמועדון מאמינים כי הוא יכול להיות אחת מהפתעות העונה.

אבוחצירה מצטרף לבן דודו שמעון אבוחצירה שחזר לקרית שמונה עם חוזה לשנתיים, והוא למעשה השחקן השישי שחתם בקבוצה עד כה. לשני החלוצים ממשפחת אבוחצירה קדמו לוי גרסיה ולוקאס דיאס הזרים, יובל שפונגין והשוער גד עמוס.

בנוסף, המגן הסרבי מילוש ראדיבוייביץ' לא ימשיך בקרית שמונה, זאת לאחר שאורי מגבו יצטרף רשמית בקרוב. כזכור, מגבו סיכם את כל תנאיו ובימים הקרובים צפויה לצאת הודעה על הצטרפותו הרשמית. בקרית שמונה לא ימהרו להחתים זר שישי והנטייה היא לחכות לפתיחת האימונים כדי לראות איזו עמדה מצריכה חיזוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully