וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי מגבו סיכם את תנאיו בעירוני קרית שמונה

27.5.2018 / 20:04

המגן שקיבל אישור ממכבי פתח תקוה לעזוב, סיכם את כל התנאים וצפוי לחתום בקרוב. המגן הסרבי מילוש ראדיבוייביץ' לא צפוי להמשיך אם העסקה תושלם. שובל גוזלן מבוקש מאוד וצפוי לעזוב

צילום מסך

המגן השמאלי אורי מגבו סיכם את תנאיו בעירוני קרית שמונה וצפוי לחתום בימים הקרובים בקבוצה. כפי שפרסמנו הבוקר, מגבו קיבל אישור ממכבי פתח תקוה לחתום בקבוצה אחרת, למרות שזו מחזיקה באופציה להארכת חוזהו עד תום החודש הנוכחי. בקרית שמונה ניהלו שיחות עם השחקן באמצעות סוכניו אדם קידן וגלעד קצב וכעת סיכמו גם את התנאים האחרונים. מגבו צפוי להיות ההחתמה השישית כבר של הקבוצה הקיץ אחרי שלפניו חתמו לוי גרסיה, לוקאס דיאס, גד עמוס, יובל שפונגין ושמעון אבוחצירה.

משמעות ההחתמה הזו היא שמילוש ראדיבוייביץ' המגן הסרבי לא צפוי להמשיך בקבוצה ואחרי שהדברים עם מגבו ייסגרו באופן רשמי, בקבוצה צפויים להודיע למגן השמאלי על כך שלא יממשו את האופציה עליו. כעת, בקרית שמונה יתמקדו בחיפוש אחר זר נוסף בעמדה אחרת, כשעמדות המגינים יאויישו על ידי ישראלים. מי שצפוי לעזוב את הקבוצה הוא שובל גוזלן. בקבוצה היו מאוכזבים מהשחקן והוא היה מאוכזב ממיעוט הדקות שזכה להן אחרי שחזר מהפציעה ואחרי ההחתמה של שמעון אבוחצירה ושני שחקני התקפה זרים, גוברים הסיכויים שהשחקן יעזוב את הקבוצה.

לידור כהן שחקן מכבי פתח תקוה עם אורי מגבו. מגד גוזני
מהכחול של פתח תקוה לכחול של קרית שמונה. אורי מגבו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully