וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: תומר גינת הפצוע בספק למשחק הראשון מול אשדוד

28.5.2018 / 14:02

שחקן האדומים נפצע בכתפו הפגועה מול נהריה, בקבוצה כבר חששו שמדובר בפציעה שעלולה לגמור לו את העונה, אבל גם אם גינת ייעדר מהמשחק הראשון ברבע הגמר, הוא יחזור להמשך הסדרה. כ-700 אדומים יגיעו לאשדוד

one

שחקנה של הפועל תל אביב תומר גינת בספק גדול להתמודדות מחר (שלישי) מול מכבי אשדוד במסגרת משחק 1 ברבע גמר הפלייאוף. גינת נפצע אתמול במשחק ההפסד לעירוני נהריה כשנפל בצורה לא טובה על גבו ועל כתפו. הוא חש מיד בכאבים עזים. יש להזכיר כי גינת סבל לפני פגרת השביתה מפציעה באותה כתף, שבגינה שיחק עם תחבושת מיוחדת והיה מוגבל בתנועתו.

עוד בנושא
המנהלת לארגון השחקנים: בטלו הדיון במשבר בכנסת, או שזו תהיה הפרת הסכם
החזית הבאה: הנהלת איגוד הכדורסל תשנה את מספר העולות והיורדות?
דרבי תל אביבי בחצי גמר הפיינל פור יוביל לפיצול חצאי הגמר

תומר גינת שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
נושמים לרווחה. גינת/ברני ארדוב

הבוקר עבר גינת סדרת בדיקות בבית החולים איכילוב בתל אביב על ידי רופא הקבוצה, ד"ר אסף ביבס, כשהחשש היה מפגיעה במפרק הכתף שעלולה הייתה לגרום לסיום העונה מבחינתו, אך לשמחתם של האדומים התגלה כי הוא סובל מחבלה יבשה בלבד. הוא בספק גדול רק למשחק הראשון, וגם אם יחמיצו, צפוי לחזור להמשך הסדרה.

בהפועל מעריכים כי למעלה מ-700 אוהדים יגיעו מחר למשחק באשדוד. בקבוצה האורחת העניקו לאדומים בשלב ראשוני כ-500 כרטיסים להתמודדות, אך צפויים להעביר במהלך היום כרטיסים נוספים. בין המועדונים שוררת מערכת יחסים טובה מאוד, ובהפועל מקווים שלמרות המשחק החם שצפוי מחר והיחסים המותחים ביציעים, צפויה ההתמודדות לעבור בשלום.

  • עוד באותו נושא:
  • תומר גינת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully