וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת לארגון השחקנים: בטלו הדיון במשבר בכנסת, או שזו תהיה הפרת הסכם

28.5.2018 / 13:30

ספיחי השביתה בליגת העל: שמואל פרנקל שיגר מכתב לניר אלון, ובו דרש שהארגון ימשוך את בקשתו לדיון בוועדת הספורט ביום רביעי. ח"כ פריג': "למה הם חוששים מדיון פומבי?"

עריכת וידאו: אביעד בלילי

המשבר בין מנהלת הליגה לארגון השחקנים, שהוביל להשבתת ליגת העל וכמעט לביטולה, אמנם חלף לעת עתה - אבל המתיחות עדיין ניכרת מתחת לפני השטח. ביום רביעי הקרוב תכונס ועדת החינוך, התרבות והספורט בכנסת לדיון במשבר, אבל במנהלת מתנגדים לקיומו ומפצירים בשחקנים לבקש את ביטולו.

יו"ר המנהלת שמואל פרנקל אף שיגר הבוקר (שני) מכתב ליו"ר ארגון השנים ניר אלון ובו כתב בין היתר: "בסעיף 12 למזכר ההבנות התחייבו ארגון השחקנים וההסתדרות הכללית להויע על ביטול פנייתם לוועדת החינוך, התרבות והספורט... עוד התחייבו לא לפנות בתקופת עבודת הוועדה לשום גורם ממשלתי בעניינים שהוסדרו.

"הנכם נדרשים אפוא", המשיך פרנקל, "להודיע בדחיפות לוועדת החינוך, התרבות והספורט כי נוכח ההסכמות עם המנהלת והתחייבותכם במזכר, הנכם מושכים את בקשתכם לקיום הדיון ומבקשים כי דיון זה לא יתקיים כעת. אלמלא כן", חתם, "יהיה הדבר הפרת הסכם מצדכם".

ח"כ עיסאווי פריג' (מרצ), יו"ר שדולת הספורט ויוזם הדיון בנושא, תקף את המנהלת ואמר: "לא ברור מדוע במנהלת הליגה חוששים מדיון פומבי ופתוח לציבור. חבל שהכדורסל הישראלי הפך לעסק סגור שמנוהל על ידי עסקנים".

ממנהלת הליגה נמסר בתגובה: "במזכר ההבנות בין המנהלת לארגון השחקנים נקבעה ועדה משותפת בראשות מנכ"ל משרד הספורט יוסי שרעבי, ובה יהיו נציגים למנהלת, לארגון ולאיגוד הכדורסל. הוועדה תשב באופן קבוע במשך חודשיים ותלבן את כל הנושאים. לכן אין צורך בדיון בכנסת, ומנהלת הליגה וארגון השחקנים ביקשו לבטלו. בכל מקרה, שני הגופים לא יופיעו לוועדה".

מכתב מנהלת הליגה. צילום מסך
מכתב מנהלת הליגה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully