וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזית הבאה: הנהלת איגוד הכדורסל תשנה את מספר העולות והיורדות?

28.5.2018 / 12:02

ביום רביעי תיערך ישיבת הנהלה באיגוד הכדורסל, כשעל הפרק שינוי מספר העולות והיורדות מליגת העל לשתי קבוצות. במנהלת הליגה מתכנסים ומנהלים מגעים על כך עם האיגוד בוועדה פנימית, אך קיים חשש כי תתקבל החלטה ללא קשר למגעים

one

רק לפני כמה ימים הסתיים המשבר הגדול של הכדורסל הישראלי עם חתימת ההסכם בין ארגון השחקנים למנהלת ליגת העל, ואמש (ראשון) אף הגיעה העונה הסדירה בליגה הראשונה לסיומה. אלא שמחלוקת רצינית נוספת עומדת על הפרק וצפויה לתפוס תאוצה כבר ביום רביעי, כאשר תתכנס הנהלת איגוד הכדורסל לישיבה כשאחד הנושאים המרכזיים שעל הפרק הוא מספר העולות והיורדות בליגות הראשונות בעונה הבאה, עם רצון לשנות את המספר לשתי עולות ושתי יורדות.

ניר אלון שמואל פרנקל.
בדרך לעוד סערה? פרנקל וניר אלון

בחודשים האחרונים פועלים נציגי הליגה הלאומית, בראשות היו"ר עוגן יוחננוב, כדי להעלות את מספר העולות והיורדות מקבוצה אחת לשתי קבוצות, כשבמנהלת ליגת העל מתנגדים למהלך. אלא שההערכות הן שקיים רוב בהנהלת איגוד הכדורסל לשינוי, ויתרה מכך, באיגוד הכדורסל אף תומכים בהעלאת מספר הקבוצות בליגת העל ל-14, דבר שלא עומד באופן רשמי על הפרק, אבל יכול להשתנות במקרה ואכן יחול שינוי במספר העולות והיורדות.

במקביל קיימת ועדה שעובדת על הקשר והסכם בין איגוד הכדורסל למנהלת הליגה. הוועדה התכנסה פעמיים עד עתה, ואחד הנושאים שעלו שם הוא נושא העולות והיורדות. במנהלת הליגה הגישו לוועדה מסמך מוועדה פנימית שהם הקימו בו נטען כי כל ניסיון בשנים האחרונות לעלות שתי קבוצות מליגת המשנה לליגה הראשנה נכשל, והקבוצות לא נקלטו כמו שצריך. במנהלת הליגה מעוניינים להמשיך בדיונים, כשאחד מנציגי הוועדה מטעם האיגוד, איתן רוב, לא נמצא בארץ בימים אלה ולכן היא צפויה להתכנס רק בשבוע הבא. במנהלת מקווים כי לא תתקבל החלטה גורפת בהנהלה לפני שיהיו הסכמות בתוך הוועדה בין הגופים. כמו כן, יו"ר מנהלת הליגה, שמואל פרנקל, החליט להעביר את מקומו בוועדה לבעלי גלבוע/גליל חיים אוחיון, מאחר וגם יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי לא חבר בוועדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully