וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקני ריאל מדריד כעסו. אם רונאלדו היה מבקיע, לא היה אומר דבר"

בספרד טוענים שחבריו לקבוצה של CR7 לא אהבו את הדברים שהשמיע בסיום גמר האלופות: "שלא בפעם הראשונה, הוא עצבן את כולם. תזמון הדברים פגע יותר מתוכנם". וגם: כל הממים מהגמר

אימג'בנק GettyImages

בבוקר שאחרי הזכייה בליגת האלופות, בספרד עוסקים בעיקר בסוגיה אחת: דבריו של כריסטיאנו רונאלדו, שרמז על עזיבתו את אלופת אירופה בשלוש השנים האחרונות. "אדבר על העתיד שלי בימים הקרובים, היה נהדר לשחק בריאל מדריד, מודה לכל האוהדים", אמר שניות לאחר הגמר. כחצי שעה לאחר מכן הסתייג והסביר: "לא אמרתי שאני עוזב. בעוד כמה ימים אסביר. אני לא אומר שאני עוזב, כי את זה נראה בימים הקרובים. הוציאו מהקשר את מה שאמרתי. בכל מקרה, כנראה שלא הייתי צריך להגיד את זה, אבל אני לא מתחרט כי דיברתי מהלב, כמו תמיד. זה משהו שאני אוגר בתוכי זמן רב".

העיתונאי הספרדי המוערך גיים בלאגה צייץ: "לרונאלדו יש חוזה, וגם פלורנטינו פרס אמר זאת. המשמעות היא שהוא לא רק ניסה להאפיל על ההישג ההיסטורי של המועדון, אלא גם שרק ריאל יכולה לקבוע את עתידו (סעיף שחרור של מיליארד דולר)".

עוד בנושא:

כריסטיאנו רונאלדו לא מסיר את איום העזיבה: "אי אפשר לקנות אותי בכסף"
נסיך ויילס: גארת' בייל ראוי להערכה על תרומתו לרצף של ריאל מדריד
רונאלדו השתווה לברצלונה במספר הזכיות, בייל עשה היסטוריה
בברצלונה מתוסכלים, פויול טוען: משהו פה צריך להשתנות

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
תזמון מוזר. רונאלדו/רויטרס

"שלא בפעם הראשונה, רונאלדו עצבן את כל ריאל מדריד", נכתב ב"מארקה". "החברים שלו לקבוצה לא אהבו את מה שעשה. זה לא היה הזמן הנכון או המקום הנכון, וברור שמדובר באגואיזם". על פי הדיווח, בקבוצה אף אמרו: "אם הוא היה מבקיע, הוא לא היה אומר דבר. רק לאחר המקלחת הוא נשמע מפויס יותר. דבריו לא התקבלו בהפתעה. כולם ידעו את חוסר הנוחות שלו, את הרצון לחוזה חדש, את התחושות לגבי הגעתו האפשרית של ניימאר, אבל אף אחד לא ציפה לדבר כזה".

ומה לגבי העתיד? ב"מארקה" טוענים שפלורנטינו פרס חפץ בהמשך דרכו של רונאלדו, כמובן. "אבל הדרך בה נקט כריסטיאנו שגויה. במקרים דומים ניסה להראות את חוסר שביעות הרצון שלו, הוא עשה את זה לפני שנה וקיבל מה שרצה, אבל הפעם זה לא הפתרון להשיג חוזה חדש. בגיל 33, זה לא הגיוני מבחינה כלכלית עבור ריאל לשבור את הבנק ולהציע לו חוזה חדש, בעוד ניימאר לכאורה מעוניין את פריס סן ז'רמן"

בספרד טוענים כי בין ריאל מדריד ונציגו של רונאלדו סוכן העל זו'רז'ה מנדש מתנהלים מגעים במשך כחודש, כשתנאים פחות או יותר סוכמו - 30-33 מיליון יורו לעונה, לא כולל בונוסים על זכייה בליגת האלופות, בכדור הזהב ובתארים אחרים. סיכום של ממש עדיין לא הושג, אך שני הצדדים הדגישו כי הוא בדרך לשם.

על פי "אס", דבריו של רונאלדו גרמו לבלגן גדול במועדון והרקע, באופן לא מאוד מפתיע, קשור בחוזהו של CR7. בנובמבר 2016 חתם הפורטוגלי על חוזה חדש שמשלשל לכיסו 22 מיליון יורו לעונה, אולם לאחר מכן דאגו ליאונל מסי וניימאר לחתום על חוזים חדשים בעצמם, וכעת הם מרוויחים יותר ממנו. "הדרישה שלו לחוזה חדש היתה הגיונית, ובמועדון שיערו שהכל יסוכם בסיום העונה", נכתב ב"אס". "בריאל לא הבין מדוע רונאלדו בחר ברגע הזה, ובחר לקלקל את המסיבה כשמדריד עושה היסטוריה - שלוש אליפויות ברציפות, ארבע בחמש שנים, הישג שאף קבוצה לא רשמה".

לפי הדיווח, "תזמון הדברים היה לא ראוי ופגע הרבה יותר מהמסר. התלונות של רונאלדו ידועות בתוך המועדון כבר מספר חודשים, אבל זה לא מסביר את הכעס שלו בלילה כל כך מיוחד. הוא צריך היה לחכות כמה ימים לפני שהביע את רגשותיו, כך חושבים השחקנים והנשיא. כרגע עדיין לא ברור האם כריסטיאנו יסביר את עצמו או ישתוק, מה שיגביר את הספקות לגבי עתידו".

עוד באותו נושא

כריסטיאנו רונאלדו לא מסיר את איום העזיבה: "אי אפשר לקנות אותי בכסף"

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
שתיקה רק תגביר את השמועות. רונאלדו/רויטרס

מרבית הטורים שנכתבו בתקשורת הספרדית ביקרו את תזמון הדברים של רונאלדו. "כריסטיאנו רונאלדו: מלאך ושטן" היתה הכותרת של אחד מהם. העיתונאי הספרדי רובן חימנס מ"מארקה" פרסם טור דעה שכותרתו "מה זה, כריסטיאנו?" ובו כתב, בין היתר: "אף אחד לא מופתע מההתנהגות של כריסטיאנו, אדם שרגיל לאור הזרקרוזים, אבל משם ועד לקלקל את הזכייה ה-13 עם המיקרופון הראשון שהוא רואה יש דרך ארוכה. זה לא היה המקום הנכון או הזמן הנכון. אם יש לך בעיה עם המועדון או הנשיא או עתידך, תגלה יותר כבוד לשחקן במעמדתך ותפתור את זה באופן פרטי".

כל הממים

ועכשיו, לסלאח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully