וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה שוב מתוסכלת, פויול: "צריך לבחון את סדר העדיפויות שלנו"

עיתוני ברצלונה שוב מסקרים בתסכול את הזכייה של ריאל מדריד בליגת האלופות ומנסים להדגיש את הבעיות, קרלס פויול העביר ביקורת מרומזת על ההנהלה: "ריאל שוב אלופה מול בארסה הטובה בהיסטוריה"

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
זכה לבד באותו מספר גביעים כמו של ברצלונה בכל תולדותיה. רונאלדו/GettyImages

ברצלונה נאלצה אמש (שבת) להסיר את הכובע בפני היריבה הכי מושבעת שלה, כשראתה את ריאל מדריד זוכה בליגת האלופות בפעם השלישית ברציפות. ברצלונה אומנם זכתה בדאבל בספרד, כולל אליפות לה ליגה עם פער עצום מריאל, אבל הבלאנקוס הם שוב אלה שצוחקים אחרונים עם זכיה בתואר היוקרתי של היבשת, בעוד בארסה הודחה בצורה מביכה מול רומא ברבע הגמר. כריסטיאנו רונאלדו, שזכה בתואר חמישי בקריירה, השתווה לבדו למספר הזכיות של ברצלונה בכל תולדותיה.

עוד בנושא
ריאל מדריד אלופת אירופה בפעם השלישית ברציפות
רונאלדו הפציץ אחרי הגמר: "היה נהדר לשחק בריאל, מודה לאוהדים"
האם סלאח יחמיץ את המונדיאל? מידו תקף: "ראמוס פצע אותו בכוונה"
קאריוס הודה בבכי לאוהדי ליברפול, קלופ: "העבירה על סלאח - כמו היאבקות"
זידאן ובייל קבעו שיאים, השליטה הספרדית באירופה נמשכת

קרלס פויול מניף את הגביע אחרי הזכייה בליגת האלופות ב-2006. Alex Livesey, GettyImages
איפה הימים ההם? ברצלונה חוגגת עם פויול/GettyImages, Alex Livesey

כצפוי, בתקשורת הקטלאנית התייחסו בקרירות אופיינית לזכייה. אומנם כמובן שהמשחק היה בכותרות הראשיות, אבל הכותרות היו מעט מסתייגות, כמו תמיד. "בייל העניק לריאל מדריד גביע שלישי ברציפות", נכתב ב"מונדו דפורטיבו", שכמובן הסתער על החדשות המדאיגות של ריאל, עם כותרות על ה"בומבה שהטיל רונאלדו" והרצון של בייל לעזוב. כמו כן נכתב ש"זידאן צריך לשלוח פרחים לקאריוס". גם ב"ספורט" הקטלאני נכתב ש"קאריוס הוא הגיבור האמיתי של הזכייה ה-13", כותרת שתוקפת את העבירה של סרחיו ראמוס על סלאח, והתייחסות בולטת לציטוטים של רונאלדו ובייל על חוסר שביעות הרצון שלהם בברנבאו.

חשבון הטוויטר הרשמי של המועדון בירך בסיום את ריאל מדריד על הזכייה, אבל מי שעוד הגיב מברצלונה היה קפטן הקבוצה לשעבר קרלס פויול, שצייץ בטוויטר ביקורת מרומזת על הנהלת הקבוצה: "מזל טוב לריאל מדריד! ארבע זכיות בצ'מפיונס בחמש שנים, מול ברצלונה הטובה בהיסטוריה... אנחנו צריכים לבחון את סדר העדיפויות שלנו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully