וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרס אינייסטה הוצג לעיני 8,000 אוהדים: "מרגיש אהבה גדולה"

הספרדי בן ה-34 התקבל בהתלהבות באצטדיון של קבוצתו החדשה, וויסל קובה היפנית: "אני רוצה ללמוד את התרבות שלכם ולעזור למועדון לזכות בתארים". איחל בהצלחה במונדיאל לנבחרת יפן

one

יקח זמן להתרגל לזה, אבל לאנדרס אינייסטה יש קבוצה חדשה. שחקנה לשעבר של ברצלונה הוצג היום (שבת) באופן רשמי בקבוצתו החדשה, וויסל קובה היפנית, לעיני 8,000 אוהדים נלהבים שקיבלו את הקשר באהבה. הספרדי בן ה-34 נפרד מברצלונה אחרי 22 שנים במועדון, קיבל את החולצה מספר 8 וכבר סיפר שהוא מקווה ליהנות מהתקופה שלו ביפן, להצליח עם הקבוצה וללמוד על התרבות המקומית.

אינייסטה אמר בהצגתו: "תודה רבה לכל מי שהגיע לקבלת הפנים החמה היום, אני מתרגש מאוד. אני מרגיש אהבה גדולה מהרגע שנחתתי כאן, זה לא מובן מאליו ואני רוצה להודות לכם על כך. אני מלא בהתלהבות ללמוד על הכדורגל שלכם, על השפה שלכם, על התרבות שלכם ולהכיר כאן חברים חדשים. אני רוצה לעזור לוויסל קובה להפוך לקבוצה טובה יותר, ואני אעשה את המקסימום כדי לעזור לקבוצה לזכות באליפות ובליגת האלופות של אסיה". לאחר מכן, הקשר סיפר שהוא חוזר לספרד לצורך הכנות למונדיאל הקרוב ולא שכח לאחל בהצלחה גם לנבחרת היפנית.

עוד בנושא:

אינייסטה הוצג בוויסל קובה: "יהווה השראה נפלאה לכדורגל היפני"
"קשה לא לבכות": צפו באנדרס אינייסטה מסרב לעזוב את הקאמפ נואו
הדילמה של נבחרת מצרים: האם לשבור את צום הרמדאן בשל המונדיאל?

שחקן וויסל קובה אנדרס אינייסטה. רויטרס
למרות כל מה שעבר בכדורגל, עדיין מתרגש. אנדרס אינייסטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully