וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדילמה של נבחרת מצרים: האם לשבור את צום הרמדאן בשל המונדיאל?

המאמן הקטור קופר הביע חשש שהצום "ישפיע לנו בצורה שלילית" על ההכנות. הקפטן הוותיק עיסאם אל חדארי הבהיר: "נחליט בצורה משותפת כל השחקנים". סלאח שבר את הצום לקראת גמר האלופות

עיסאם אל חדארי שוער נבחרת מצרים. רויטרס
לצום או לא לצום? אל חדארי/רויטרס

הכנותיה של נבחרת מצרים לגביע העולם ברוסיה, שיהיה הראשון שלה מאז 1990, נפתחו הערב (שישי) עם משחק ידידות מול נבחרת כווית, ממנו נעדר כמובן מוחמד סלאח שמתכונן לגמר ליגת האלופות. אחד הנושאים שמעסיקים ביותר את הפרעונים הוא צם הרמדאן, שאמנם יסתיים עוד לפני המשחק הראשון שלהם במונדיאל, אך עשוי להפריע לשחקנים במחנה האימון ובמשחקי ההכנה לטורניר ולפגוע בהכנות שלהם.

"אנחנו נשב ביחד כל השחקנים בימים הקרובים, נקבל החלטה ונמסור אותה לצוות המקצועי", אמר בנושא הקפטן הוותיק עיסאם אל חדארי, "יש לכולנו חלום אחד - לייצג את המדינה בכבוד בגביע העולם". המאמן הקטור קופר הביע חשש מפני האפשרות ששחקניו ימשיכו לצום: "זה הנושא הכי חשוב כרגע. אני מפחד שזה ישפיע עליהם בצורה שלילית. אני מנסה להכין אותם הכי טוב שאשר".

מי שכבר שבר את הצום הוא סלאח, שהיום ומחר מתנהל כרגיל לקראת הערב הגדול של ליברפול. "יצרנו תוכנית עבודה", סיפר מאמן הכושר של המייטי רדס, רובן פונס, "הצום לא ישפיע על סלאח בגמר".

עוד בנושא

מסי והוותיקים לצעירי נבחרת ארגנטינה: "תנו להם להרוג אותנו, אתם תשחקו"
פרדראג ראיקוביץ' נכלל בסגל הרחב של נבחרת סרביה למונדיאל
נבחרת ברזיל: מכונת הריגול המשומנת של טיטה מוכנה לכל תסריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully