וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי והוותיקים לצעירי נבחרת ארגנטינה: "תנו להם להרוג אותנו, אתם תשחקו"

לוקאס ביגליה גילה בראיון כי הוותיקים מנסים להוריד את הלחץ מהצעירים: "שהכול ייפול עלינו, כבר התרגלנו לזה". על פאפו גומס: "אנחנו לא חברים, התנצלות באינסטגרם לא משנה לי"

עריכה: תומר לוי

בווידאו: הארי קיין מדבר לקראת המונדיאל

נבחרת ארגנטינה תגיע למונדיאל 2018 כאחת הפייבוריטיות לזכייה ושוב כאשר לחץ רב מופעל עליה מבית. ליאונל מסי וחבריו הפסידו בגמר 2014 לגרמניה והוסיפו עוד שני הפסדים בגמר הקופה אמריקה, כך שהאלביסלסטה עדיין ללא תואר מאז 1993. בסגל הנוכחי של חורחה סמפאולי יש 13 שחקנים שעברו את גיל 30, חלקם היו שותפים לחרם התקשורתי האחרון, וכעת הם מנסים להוריד את הלחץ מהצעירים, בתקווה שיסייעו להם להיפרד מהנבחרת עם זכייה בגביע העולמי ברוסיה.

עוד בנושא:
טירוף כרטיסים לקראת משחק ההכנה של ארגנטינה בישראל, המכירה תחל ביום ראשון
סרחיו רומרו הפצוע יחמיץ את המונדיאל, פרנקו ארמאני צפוי להיות השוער הראשון של ארגנטינה
פורסם סגל נבחרת ארגנטינה למונדיאל: מאורו איקרדי נותר בחוץ, פאולו דיבאלה בפנים

לוקאס ביגליה (משמאל) עם המאמן חורחה סמפאולי, ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
מוכנים לירות את הכדור האחרון. לוקאס ביגליה, משמאל, באימון הנבחרת עם חורחה סמפאולי וליאונל מסי/רויטרס

הקשר לוקאס ביגליה התראיין ל-TYC ספורטס וגילה כי בשיחה עם הצעירים, מסי ויתר הוותיקים אמרו: "אתם תשחקו, תנו לכל העול ליפול על כתפינו. אתם העתיד של הנבחרת ולכן אתם צריכים להיות רגועים. תנו להם להרוג אותנו, אנחנו כבר רגילים לזה - בטוב או ברע. אתם רק תשחקו". עוד הוסיף ביגליה בן ה-32 בנוגע לוותיקים: "אנחנו הולכים לירות את הכדור האחרון שלנו, אז ננסה לעשות את זה בצורה הכי מדויקת שאפשר".

קשרה של מילאן, שהיה בספק למונדיאל בגלל כניסה חריפה של פאפו גומס במשחק הליגה של הרוסונרי מול אטאלנטה, לא קיבל את התנצלותו של בן ארצו באינסטגרם: "בכל הכנות, ציפיתי להתנצלות על המגרש או מיד לאחר מכן, אבל לא היה כלום. כששחקן של בנבנטו פצע אותי למשל בפעם הקודמת, הוא הגיע לבקר אותי בבית החולים. אני לא משתמש ברשתות החברתיות, גם לא בטוויטר או פייסבוק, אז התנצלות באינסטגרם לא מזיזה לי. אנחנו לא חברים, רק שיחקנו יחד בנבחרת. כל כך כעסתי אחרי הפגיעה שלו, הכאב היה בלתי נסבל. חששתי ששוב נפצעתי בגב, לא אשכח איך נשארתי עד חמש לפנות בוקר כדי לעבוד עם הפיזיותרפיסט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully