וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ברזיל: מכונת הריגול המשומנת של טיטה מוכנה לכל תסריט

הסלסאו מתכוננים במרץ. צוותי סקאוטינג של קבוצות מקומיות גויסו והגישו דוחות מעמיקים על קוסטה ריקה, סרביה ושוויץ. גם היריבות האפשריות בנוק אאוט כבר מוטלות על שולחן הניתוחים

עריכה: תומר לוי

בווידאו: הארי קיין מתכונן למונדיאל

נבחרת ברזיל עמוסה בכוכבים גדולים, אבל במחנה של הסלסאו לא מזלזלים לרגע ביריבות. שיאנית הזכיות במונדיאלים תשחק בבית ה', שם היא תפגוש את שוויץ, קוסטה ריקה וסרביה, והיא כבר מוכנה לשלוש היריבות הללו.

בחודשים האחרונים צוותי הסקאוטינג של שלוש קבוצות ברזילאיות - ספורט רסיפה, גרמיו ואבאי - עבדו במרץ על דוחות שמנתחים את היריבות של הסלסאו בגביע העולם. לפני כמה ימים עם הגיעו למתחם האימונים של הנבחרת כדי להציג את הדוחות בפני המאמן טיטה והצוות שלו.

הצוות של אבאי היה הראשון להציג את הדוחות שמנתחים לאורך ולרוחב את קוסטה ריקה. הסקאוטים של גרמיו פירקו לגורמים את שוויץ ואלו של ספורט היו אחראים לסרביה. הדוחות הללו עם זמניים והאנליסטים ימשיכו בניתוחים במהלך משחקי ההכנה של היריבות לבית ה'.

העבודה לא נגמרת שם. ההתאחדות לכדורגל של ברזיל כבר יצרה קשר עם צוותי סקאוטינג של קבוצות מקומיות נוספות ואלו התבקשו להתחיל להכין דוחות על יריבות אפשריות של הסלסאו בשלבי הנוק אאוט.

מאמן נבחרת ברזיל, טיטה עם שחקני הנבחרת. GettyImages
לא מקל ראש בשום יריבה. טיטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully