וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו לא אליפות עם כוכבית: חובה להעניק להפועל חולון את התואר

רותם דרוב

24.5.2018 / 17:45

לא משנה מי אשם בפארסה, לבלגן הגדול יש השלכות ותוצאות, והן שמחזיקת הגביע צריכה להיות מוכתרת גם כאלופה הגאה. לטובתה, ולטובת הכדורסל הישראלי כולו. רותם דרוב מוכן ליציאה לפארק פרס

עריכה: מתן חדד

מתוך הערך על ליגת העל בכדורסל בוויקיפדיה:

"משנת הקמת הליגה ועד סוף שנות ה-70 התקיימה ליגה סדירה בלבד בשני סיבובים של משחק בית וגומלין במשחק חוץ. מוליכת הליגה בסיום הליגה זכתה באליפות, בלבד מעונה אחת שבה הונהג שלב שני שאליו מעפילות 6 הראשונות ששוב משחקות זו מול בשיטת ליגה, שמוליכת הבית זוכה בסיום באליפות".

אז הליגה הסתיימה בדיוק היום (חמישי), מחזור אחד לפני תום הסיבוב השלישי. הפועל חולון ניצבת במקום הראשון, שאליו חזרה לפני כמה מחזורים לאחר רצף הפסדים, כשרוב שלבי הליגה היא חולקת אותו עם מכבי תל אביב.

את הוויכוח מי אשם בפארסה האדירה הזו אשאיר לשאר העיתונאים האחרים, אני פה כדי להגיד מה הלאה. כבר הבנתם לפי פסקת הפתיחה מה הלאה, הפועל חולון היא הדאבליסטית הגאה של עונת 2017-18. רציתם שביתת שחקנים? תפדל, אבל שתדעו שיש גם תוצאות ספורטיביות ולא רק תוצאות כלכליות ומשפטיות לעניין הזה. אוהדי חולוניה לא מוכנים שבטור האלופות יהיה מקום חסר בעונה הזו, האליפות היא שלנו ובצדק! אנחנו גם לא רוצים כוכבית, אתם רוצים לקרוא לה אליפות עם כוכבית? מכבי תל אביב מוזמנים להוסיף לדגל האליפויות שלהם על תקרת יד אליהו המון כוכביות עד האליפות של שנת 80 והפועל תל אביב מוזמנים להוסיף גם הם כוכביות על האליפויות המיתולוגיות שלהם מהסיקסטיז.

מלבד האינטרס של אוהדי חולון, גם למנהלת צריך להיות אינטרס להכריז על אלופה. זה צריך להיות קלף שחייבים להוציא אותו מהמשוואה העתידית כבר עכשיו. הרי מתישהו תהיה עוד שביתה, ומה לגבי האלופה העתידית ההיא? האם השיקולים של מכבי תל אביב לגבי סיום הליגה נקיים? מה אכפת למזרחי ופדרמן להכריז שאין אלופה, הם הרי לא במקום הראשון. כולם - השחקנים, הקבוצות והמנהלת - צריכים לדעת שאם הליגה מסתיימת בגלל צעד לא טבעי, הקבוצה שבמקום הראשון היא האלופה.

ומה עכשיו? יאללה, לבריכה המפוארת מול פארק פרס, רק הפעם באור יום, אז נא לא לשכוח מקדם הגנה.

עוד בנושא:

מנהלת הליגה החליטה: עונת הכדורסל הסתיימה
במשרד הספורט מחפשים פתרון, רמי כהן קרא לשמואל פרנקל להתפטר
אחרי הפסקת העונה: לא ברור אם תוכתר אלופה, חיפה עשויה להישאר

גלן רייס הפועל חולון. ברני ארדוב
כוכבית? אם ככה, אז שהאלופות האחרות יוסיפו גם הן כוכבית/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully