וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשמעות הכלכלית של ביטול העונה: הפסד של שישה מיליון שקלים

24.5.2018 / 16:20

בעקבות ההודעה על סיום העונה בליגת העל בכדורסל, צפויים הטוטו, ערוץ הספורט והספונסרים "לקנוס" את מנהלת הליגה. כל קבוצה תאבד חצי מיליון שקלים מההקצבה השנתית וגם השחקנים ייזוקו

עריכה: מתן חדד

בצל השפל המקצועי והתדמיתי, יש גם משמעות כלכלית להודעה על סיום עונת הכדורסל. הטוטו, ערוץ הספורט והספונסרים האחרים של ליגת העל צפויים "לקנוס" את מנהלת הליגה ולגרוע שישה מיליון שקלים מסכום התמיכה.

הקבוצות עצמן יחושו היטב על בשרן את הצעד הזה: כל אחת מהן תקבל 1.7 מיליון שקלים במסגרת ההקצבה השנתית מהמנהלת, ולא 2.2 מיליון שקלים כפי שהייתה אמורה לקבל מלכתחילה.

השחקנים עצמם ייזוקו מהשביתה שעליה הכריזו. על פי נציגתם בהסתדרות, עו"ד דפנה שמואלביץ', שחקנים בקבוצות התחתית של הליגה - שהיו אמורים לסיים היום את העונה - לא יקבלו שכר על היומיים שבהם שבתו, אתמול (כשלא התייצבו לאימון) והיום (כשלא הופיעו למשחק). לעומת זאת, הישראלים מקבוצות הפלייאוף, שהיו יכולים לשחק עד תאריך הגמר ב-14 ביוני, ייחשבו כמי ששבתו במשך שלושה שבועות.

ומה לגבי האוהדים? קבוצות רבות בליגה היו אמורות על פי המנוי העונתי לקיים עוד משחקי בית (אחד במחזור הנעילה ועוד אחד עד שלושה בפלייאוף). עם זאת, תביעות עלולות להיתקל בבעיה מכיוון שהדבר נחשב ל"נזקי שביתה".

עוד בנושא

מנהלת הליגה החליטה: עונת הכדורסל הסתיימה
אחרי הפסקת העונה: לא ברור אם תוכתר אלופה, חיפה עשויה להישאר

שחקני ליגת העל בכדורסל אחרי הפגישה איגוד השחקנים. אור שקדי, מערכת וואלה! NEWS
משמעויות הפסקה הליגה מתבררות/מערכת וואלה! NEWS, אור שקדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully