וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילוש וסלינוביץ' אישר: "מגיע למכבי תל אביב כעוזרו של ולדימיר איביץ'"

22.5.2018 / 14:01

באתר הרשמי של קבוצת ווזדובץ', בה אימן העונה וסלינוביץ', פורסם כי הוא עוזב לטובת הצהובים מקרית שלום. וסלינוביץ' עצמו אמר: "לאחר התלבטות, החלטתי להיענות להצעה מישראל". יובל שפונגין סיים את דרכו במכבי תל אביב

צילום מסך

עוזר המאמן המיועד של מכבי תל אביב מילוש וסלינוביץ' אישר היום (שלישי) כי הוא יגיע לצהובים. הוא צפוי לעבוד לצידו של המאמן הראשי ולדימיר איביץ'. וסלינוביץ' בן ה-38 ששימש העונה כמאמן ראשי בקבוצת ווזדובץ' אמר לתקשורת בסרביה: "קיבלתי הצעת עבודה להיות חבר בצוות האימון של ולדימיר איביץ' במכבי תל אביב בישראל ואני החלטתי להיענות להצעה זו. אין מדובר בהחלטה קלה כי קיבלתי המון כבוד בקבוצה הנוכחית שלי". ההודעה הרשמית על מינוי השניים צפויה, כך נראה, בתקופה הקרובה.


עוד בנושא
ג'ורדי קרויף נפרד: "אני מרגיש אסיר תודה על היחס שקיבלתי בישראל"
בלקמן יאמר למנספורד: "רוצה מאוד להישאר במכבי תל אביב"
איתי שכטר נפרד מבית"ר ירושלים, איביץ' כבר אישר את הגעתו למכבי תל אביב

מילוש וסילינוביץ', עוזר מאמן מכבי תל אביב המיועד. יחסי ציבור,
מאדום לצהוב. מילוש וסילינוביץ'/יחסי ציבור

בנושא אחר, יובל שפונגין סיים את דרכו במכבי תל אביב, כך נמסר למגן בשיחה כבר לפני כמה ימים עם מנכ"ל הקבוצה בן מנספורד. המנכ"ל הבהיר לשפונגין כי מכבי תל אביב תחפש שחקן אחר בתפקידו, ולכן כדאי לו לחפש אופציה חדשה. שפונגין לא נכח היום (שלישי) באירוע הפרידה מג'ורדי קרויף והצוות שלו, שנערך בקרית שלום.

שפונגין אמר לאתר הרשמי: "לסכם תקופה במכבי תל אביב זה מרגש לכל הדעות, בעיקר כי מדובר במועדון בו גדלתי והיה לי לבית מגיל 7. למרות ששיחקתי בקבוצה הבוגרת 10 עונות עם הפסקה של ארבע שנים באמצע, ארבע השנים האחרונות היו עמוסות בחוויות חזקות ומרגשות כמו גם הישגים לא מעטים. ברצוני להודות לכל מי ששיחקתי לצידו, התאמנתי תחתיו, או עבדתי איתו וכמובן לאוהדים שליוו אותי ותמכו בי לאורך כל הדרך. תמיד לבשתי את החולצה הצהובה בגאווה ולמכבי תישמר אצלי יותר מפינה חמה בלב".

המנכ"ל מנספורד הוסיף: "יובל הוא מקצוען אמיתי שתרם רבות למכבי תל אביב במהלך העונות בהן היה במועדון. בסוף עונה, כל מועדון מתמודד עם ההחלטות קשות כאלה וזו היתה אחת הקשות שבהן. כולם במכבי מאחלים ליובל את מלוא ההצלחה בהמשך הקריירה ובפרק הבא בחייו. הדלת במכבי תמיד תהיה פתוחה בפני יובל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב יובל שפונגין. יוסי ציפקיס
"למכבי תישמר אצלי יותר מפינה חמה בלב". יובל שפונגין/יוסי ציפקיס

קרויף אמר בין היתר לשחקנים באירוע הפרידה: "לא האמנתי שאהיה כאן יותר משנתיים, אבל התאהבתי בישראל ובמכבי תל אביב, והנה אני סוגר פה שש שנים מהטובות בחיי. נהניתי מאוד להיות איתכם, ואני גאה על הדרך שבה אנחנו מסיימים את התקופה הזאת".

מבין המושאלים שהגיעו לאירוע חסרו רוסלן ברסקי ודור ג'אן, מכיוון שהם נמאים בחו"ל. מי שכן הגיעו היו מאוויס צ'יבוטה, מתן חוזז, אליאל פרץ, יונתן כהן, דן גלזר, שון גולדברג ושחר פיבן, ולכולם נאמר כי הם יתחילו את האימונים ב-19 ביוני.

בכל הנוגע לטל בן חיים, החלטה לגביו טרם התקבלה. אופיר דוידזאדה עשוי להישאר, רק אם העניינים מול גנט ייפתרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully