וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף נפרד: "אני מרגיש אסיר תודה על היחס שקיבלתי בישראל"

21.5.2018 / 23:04

מאמן מכבי תל אביב סיים קדנציה בת שש שנים במועדון והודה לכולם אחרי הניצחון על בני יהודה: "תמיד הרגשתי בבית פה, לכן נשארתי כל כך הרבה. יוסי אבוקסיס: "צריכים לשמוח בחלקנו"

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף עם שרן ייני. טל לוי
זמן להגיד שלום. קרויף עם ייני/טל לוי

ג'ורדי קרויף קיים הערב (שני) את משחקו האחרון כמאמן מכבי תל אביב וקיבל משחקניו ניצחון 0:2 על בני יהודה ועוד סגנות - השלישית ברציפות של המועדון וה-12 מאז קום המדינה. ההולנדי עוזב את הצהובים אחרי עונה מפוספסת כמאמן, אך לפניה היו חמש עונות כמנהל ספורטיבי, במהלכן שינה את פני המועדון והוביל אותו לשלוש אליפויות רצופות ולהופעה בשלב הבתים של ליגת האלופות.

המנכ"ל בן מנספורד אירח את סטיב פאריש, הבעלים של קריסטל פאלאס מהפרמיירליג, שישב לצדו ביציע הכבוד וצפה במשחק.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב סיימה עונה עם 0:2 על בני יהודה במושבה
הפועל באר שבע נפרדה מהקפטן אליניב ברדה עם 1:6 על מכבי נתניה
בית"ר ירושלים כבשה בכל מחזור העונה וסיימה עם 1:1 מול הפועל חיפה

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. טל לוי
"התייחסו אליי בצורה בלתי רגילה". ג'ורדי קרויף/טל לוי

ג'ורדי קרויף אמר בסיום: "היו רגעים קשים בעונה, ב-4-5 משחקים האחרונים השחקנים נתנו הכול ואני מעריך את זה. לפעמים זה קשה כשאין על מה לשחק, אבל סיימנו במקום השני וזה בסדר. אני עדיין מרוכז במשחק ומודאג מהפציעות של השחקנים שלנו. תמיד הרגשתי בבית פה, אנשים התייחסו אליי בצורה בלתי רגילה וזו אחת הסיבות לכך שנשארתי פה שש שנים. אני מרגיש אסיר תודה על היחס שקיבלתי בישראל".

יוסי אבוקסיס: "הרגשה טובה אין אף פעם בהפסד. ניסיתי לעשות משהו במחצית השנייה, בחלק מהדקות זה היה טוב ובחלק פחות. יכולנו לעשות יותר מהמצב של יוני. להגיע מול קבוצה כזאת למצבים טובים כאלה, צריך לעשות מזה גול. מהעונה הזו אני לוקח הרבה דברים טובים, צריכים להיות שמחים בחלקנו ואני כבר עם הפנים לעונה הבאה. אנחנו צריכים להתחזק בכמה מקומות חשובים, אנחנו עובדים על זה בשקט. יש פה בסיס טוב של שחקנים, הצלחנו לייצר בסיס למועדון לקראת ההמשך. יש גם את ירדן שועה שראיתם שהוא שחקן מוכשר מאוד. נראה גם מה קורה עם המושאלים של מכבי, אבל לא נחכה יותר מדי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני בני יהודה מודים לאוהדים. טל לוי
שחקני בני יהודה מודים לקהל/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully