וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה על אירוע הלב: "זה משהו שלא עובר, לא שוכחים"

אחרי שקפטן הפועל באר שבע זכה לכבוד מלכים במשחק הפרישה שלו, הוא סיפר ל"טוכמן וחמי" על הטראומה: "מנסה לשקם את הלב". וגם: ההצעה מג'ורדי, הקשר המורכב עם ברק בכר, והמנהיג שיירש אותו

צילום מסך

הפועל באר שבע נפרדה אתמול (שני) מאחד השחקנים הגדולים בתולדותיה, אליניב ברדה. הקפטן הפורש, שעלה לדקה אחרונה במשחק האחרון של העונה מול מכבי נתניה (1:6), זכה למחווה מרגשת מהקהל וחבריו לקבוצה, כיאה למעמדו בקבוצה שחוגגת אליפות שלישית, ששינתה את פניה מאז שחזר אליה. היום ברדה התראיין לתוכנית סיכום העונה של "טוכמן וחמי", וסיפר על תחושותיו.

"אני בסדר. מתחיל לעכל", אמר הבוקר ברדה, "האמת שעבדתי קשה בשביל לעלות לדקה. היה לי חשוב להודות לקהל על הדשא. להודות להם על האהבה שהרעיפו עליי. הייתה שם תפאורה ותצוגת עידוד שלא נראתה בארץ. אסור היה לי להגיע לדופק גבוה מדי. אבל זה היה יפה מה שעשו לי".

עוד בנושא
אליניב ברדה: "גם מטוטי ודל פיירו לא נפרדו כמו שנפרדו ממני"
אליניב ברדה רואה קדימה: "תהנו, תנצלו כל רגע, כי יש לזה סוף"
אליניב ברדה עלה לדקות אחרונות, הפועל באר שבע הביסה 1:6 את מכבי נתניה

אליניב ברדה, שחקן הפועל באר שבע בטקס לכבודו. אלונה ברקת, בעלים של הפועל באר שבע. מערכת וואלה! NEWS
לא שוכח את היום הההוא. ברדה/מערכת וואלה! NEWS

על מצבו הבריאותי אמר: "אני מסיים עכשיו שיקום במכון הלב שלוש פעמים בשבוע. שם נותנים לי לרוץ ואני עובר מבחני מאמץ להרים את הדופק לגבהים. מנסים לשקם את הלב ולהביא אותו למצב הכי טוב שאפשר. זה לא יאפשר כדורגל תחרותי. אבל עם הזמן בחיי היום יום אני אעשה את רוב הדברים. לא שוכחים. מדי פעם זה עולה ואז אתה חושב 'אולי זה אסור וגם זה אסור'. זה ניסוי וטעייה. זה משהו שלא עובר בן רגע.

"דימה הוא האיש שבזכותו אני חי. הוא שמר אותי שפוי ודאג להזרים לי דם עד שאמבולנס הגיע, עד למכות חשמל. לא קל להיזכר בזה. אני אסיר תודה לדימה לכל החיים. הבנתי שהקריירה נגמרה רק לפני כחודש. קיוויתי וחשבתי. עברתי את ה-MRI האחרון וראיתי שזה עדיין שם. הבנתי שזה נגמר. הכי חשוב שאני עדיין חי".

על הרצון של ג'ורדי קרויף לצרפו לבאר שבע: "אני וג'ורדי חברים טובים. הוא איש כדורגל מדהים ואדם מבריק. מחמיא מה שהוא אמר עליי. בזמנו כל מה שרציתי זה לחזור לבאר שבע אז לא דיברנו על מספרים. חשבתי רק לחזור לבאר שבע".

על המתיחות עם ברק בכר בתחילת הדרך: "היום כשאני נמצא בצוות ורואה איך מתקבלות ההחלטות, כמה ויכוחים יש בצוות על כל החלטה קטנה, אני מבין שכל ההחלטות שלו היו מקצועיות לטובת הקבוצה. ברק בכר יכול לעשות דברים מדהימים ולהיות פה אגדה. לא הייתה מתיחות איתו אף פעם. היו חילוקי דעות. לקח זמן ללמוד אחד את השני. אנחנו רואים המון עין בעין נושאים מקצועיים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אוהדי הפועל באר שבע בשלט לכבודו של אליניב ברדה. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה! NEWS
אוהדי הפועל באר שבע בשלט לכבודו של אליניב ברדה/מערכת וואלה! NEWS, אסף חיימוביץ'

על פרשת שיר צדק וניסיונות הניגוח של הקבוצה: "זה נושא נטחן ונלעס. הפועל באר שבע לקחה אליפות בזכות הצוות המדהים, השחקנים והקהל שתמך. עכשיו מישהו יצטרך להנהיג את הקבוצה אחרי שאני פורש. אולי זה יהיה מליקסון, גם איינבינדר יכול לעשות את זה ואני בטוח ששיר צדק יהיה בין המנהיגים. הוא מתאים לזה".

על העתיד: "אתן תשובות עוד שבועיים שלושה. עברנו ערב מרגש. הייתי שבוע בלי שינה. באר שבע יגידו מה הם רוצים, אני אגיד את דעתי ונחליט. נשב בשבועות הקרובים. נשמיע, נשמע ומשם נתקדם".

רגע בקריירה: "יש לי המון רגעים שאנצור לנצח. גם בארץ וגם בבלגיה. קשה להצביע על אחד. היו המון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully