וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנהלת הליגה מאמינים: "השרה רגב לא תתן לצדדים לצאת מהחדר בלי לסיים את השביתה"

22.5.2018 / 10:00

נציגי ארגון השחקנים ומנהלת הליגה יפגשו עם שרת הספורט על מנת לסיים את הסכסוך: "אם מישהו מסוגל לשים סוג לסאגה הזאת, זאת השרה, לה יש את הכוח". למרות מחלוקות, נציגי השחקנים ממשיכים לתמוך בארגון

one

אחרי חמישה ימים בהם היו בקשר רק באמצעות חלופת מכתבים מאיימים, ישובו היום (שלישי) ארגון השחקנים ומנהלת הליגה לשולחן הדיונים בפגישה אצל שרת הספורט מירי רגב. מלבד הנציגים הרשמיים של המשא ומתן הוזמנו לפגישה יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי, יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי, יו"ר עירוני נס ציונה יניב מזרחי ויו"ר ועדת הכנסת ח"כ מיקי זוהר, לשעבר יו"ר קבוצת מכבי קרית גת. מצד השחקנים הוזמנו מספר קפטנים של קבוצות בליגת העל, אך לא ברור האם הם מתכוונים להגיע לפגישה הזאת.

מקורבי השרה סיפרו אמש כי בימים האחרונים היא ערכה התייעצויות עם גורמים שונים על מנת לנסות ולגבש פיתרון שיביא לסיום מיידי של המשבר, ולמנוע מצב בו מנהלת הליגה תכריז מחר על סיום עונת 2017/18. "אם מישהו מסוגל לשים סוף לסאגה הלא ראויה הזאת, זאת השרה, לה יש את הכוח", אמרו במנהלת הליגה הבוקר, "ממה שהבנו מאנשיה היא לא מתכוונת לצאת לצדדים לצאת מהחדר בלי הכרזה על סיום השביתה וחזרה למשחקים".

עוד בנושא
פגישת פסגה אצל שרת הספורט: נציגי ארגון השחקנים והמנהלת יגיעו
כל ילד צריך מבוגר שיאמין בו: גמר היורוליג הפך אנטי גיבורים לאגדות
במנהלת הליגה מקדמים את חידוש המגעים עם ארגון השחקנים

שר התרבות והספורט מירי רגג במהלך הצגת קמפיין 70 השעות של יום העצמאות + אירועי ה-70 השנתיים 1 באפריל 2018. ניב אהרונסון
"לא תיתן לצדדים לצאת מהחדר". מירי רגב/ניב אהרונסון

בינתיים נערכה אמש שיחה בין נציגי חלק מקבוצות ליגת העל, לאור העובדה שבחלק מהקבוצות קיים רצון לחזור לשחק ולהפסיק את השביתה. למרות רצון זה, ולמרות שהשיחה לא הייתה יוזמת ארגון השחקנים, נראה כי בשלב זה השחקנים ממשיכים לתמוך בארגון על מנת להגיע להסכם, "אנחנו יודעים שלא יכולים להפנות את הגב לארגון השחקנים", אמר אחד השחקנים אמש, "נקווה לפיתרון ושכולם יחזרו לשחק במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully