וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנהלת הליגה מקדמים את חידוש המגעים עם ארגון השחקנים

20.5.2018 / 21:28

במכתב תשובה לאיומי ארגון השחקנים להגיש תביעות אישיות נגד ראשי הקבוצות בליגה, כתבו במנהלת: "איומים אישיים אינם מקדמים את הסיכוי למו"מ. ההוראה לשחקנים לא להתייצב למשחקים, זוהי מבחינתנו הוראה לשבות"

one

מנהלת הליגה קראה הערב (ראשון) לארגון השחקנים לשוב לשולחן המו"מ אחרי שלושה ימים של קיפאון והאשמות בין הצדדים. במנהלת נענו לקריאה של ארגון השחקנים ואמרו כי ישמחו להפגש עמם במהרה. הערב שלחה מנהלת הליגה מכתב לעו"ד של ארגון השחקנים, עו"ד דפנה שמואלביץ', בו השיבה לטענות השונות שהפנתה כלפי המנהלת מוקדם יותר כיום וגם כנגד הקבוצות שלא מאפשרות לשחקנים הישראלים להתאמן. בארגון השחקנים שוקלים להגיש עתירה כבר מחר על מנת לאפשר לשחקנים הישראלים להתאמן, ואף מאיימים בהגשת תביעות אישיות נגד בעלי הקבוצות.

עוד בנושא:

מנהלת הליגה הודיעה: משחקי מחזור הליגה האחרון נידחו ליום חמישי
גלבוע/גליל אפשרה לישראלים להתאמן: "הם בשר מבשרנו"
מכבי תל אביב: השחקנים הישראלים סירבו לחתום שלא ישבתו ונזרקו מהאימון

ניר אלון יו"ר ארגון השחקנים. יותם רונן
יחזרו לשולחן המו"מ? ניר אלון והשחקנים/יותם רונן

"האיומים וההפחדות בקנסות אישיים כנגד יושבי ראש המנהלת הינם חסרי תוחלת. איומים אישיים כאלה אינם מקדמים את הסיכוי למשא ומתן, אלא בדיוק להפך", כתבו במנהלת לארגון השחקנים, "מותר לקבוצות לסרב לקבל עבודה חלקית, ההוראה לשחקנים לא להתייצב למשחקים, זוהי מבחינתנו הוראה לשבות. לפיכך מי שלא משחק, אינו צריך להתאמן. השחקנים אינם יכולים להחליט על דעת עצמם שמתאמנים ולא משחקים ולצפות שהקבוצות יסכימו לכך.

דחיית מחזור הליגה האחרון נבעה מתוך אילוץ נוכח השביתה המיותרת. אם השביתה תתארך מעבר ליום רביעי לא יהיה מנוס מסיום העונה וזאת לא כעונש, אלא לאור משחקי הנבחרת בהמשך חודש יוני ואילוצים נוספים".

מחר אחר הצהריים ייפגשו ראשי ארגון השחקנים עם שרת הספורט מירי רגב על מנת להעלות את טענתויהם השונות כלפי מנהלת הליגה. בארגון השחקנים יעלו שוב את ההצעה שלהם מלפני שבועיים להעניק מיליון שקלים לכל קבצה שתבחר לשחק עם שלושה זרים בסגל לאורך כל העונה, בתקווה שמהלך זה יוביל אולי להקטנת מספר הזרים בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully