וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: השחקנים הישראלים סירבו לחתום שלא ישבתו ונזרקו מהאימון

בלאגן במכבי תל אביב: לוואלה! ספורט נודע שכרם משעור, איתי שגב ויובל זוסמן התבקשו לעזוב את מתחם האימונים אחרי שסירבו להתחייב שלא ישבתו. המתאזרחים לעומתם, הודיעו שיכבדו את החוזה והתאמנו. מצב דומה גם באשדוד, נס ציונה, הפועל ת"א וראשל"צ

one

בלאגן במכבי תל אביב בעקבות השביתה שמאיימת על המשך קיומה של העונה. שחקניה הישראלים של מכבי תל אביב הגיעו לאימון היום (שבת) והתבקשו לחתום על טופס שלא ישבתו. השחקנים לא הסכימו לחתום על מסמך כזה ועל כן התבקשו לעזוב את אימון הקבוצה ואת מתחם יד אליהו.

עוד בנושא:

ארגון השחקנים הכריז על שביתה מיום שני, המנהלת דחתה את המשחקים
מכבי חיפה תבדוק: האם ירידת הליגה חוקית במקרה של הכרזה על סיום העונה

שחקני מכבי תל אביב איתי שגב, כרם משעור. מגד גוזני
נזרקו מהאימון. איתי שגב עם כרם משעור/מגד גוזני

השחקנים שהתבקשו לחתום על המסמך הם יובל זוסמן, איתי שגב וכרם משעור, כך נודע לוואלה! ספורט. המתאזרחים של מכבי , לעומת זאת, הודיעו כי בכוונתם לכבד את החוזים עליהם חתמו במכבי ולכן התאמנו כרגיל.

כזכור, קבוצות ליגת העל העבירו אתמול בערב מכתבים לשחקנים הישראלים שבו הם נדרשים להודיע האם הם מתכוונים להשבית את מחזור הליגה המתוכנן ליום שני, או להופיע. אם השחקנים לא יתחייבו להופיע, הקבוצות הודיעו להם כי לא יתייצבו לאימונים וכי לא יקבלו את שכרם. מטרת המכתב היא למנוע דרישה עתידית של השחקנים לקבל שכר על אימונים, זאת למרות שהם לא מתייצבים לאימונים.

גם ביתר קבוצות הליגה לא שקט. מכבי אשדוד הייתה הקבוצה הראשונה שהייתה אמורה להתאמן הבוקר, אך לאחר שהשחקנים הישראלים סרבו לחתום על המסמך, הם התבקשו על ידי הנהלת הקבוצה להוריד את גופיות האימון ולפנות את המתחם. גם בעירוני נס ציונה לא היו הפתעות, הישראלים הגיעו לאימון, סרבו לחתום ועזבו את אולם לב המושבה וכך גם בבית מכבי בראשון לציון.

גם בהפועל תל אביב שביתה. יו"ר הקבוצה רמי כהן וחבר ההנהלה ונציג הבעלות הפרטית ידידיה רפפורט כינסו את השחקנים הישראלים בבוקר והודיעו להם שמאחר והם לא חותמים על המסמך המדובר, הם לא יוכלו להתאמן. גם המתאזרח אדריאן בנקס, שהיה היחיד שהופיע לישיבת ארגון השחקנים הראשונה, לא חתם על המסמך.

שחקן הפועל תל אביב אדריאן בנקס. מגד גוזני
לא חתם על המסך. אדריאן בנקס/מגד גוזני

בתוך כך, איגוד הכדורסל פרסם הודעה בה נאמר: "איגוד הכדורסל בישראל קורא לצדדים להגיע להסכם שיאפשר את קיום משחקי הליגה וזאת תוך שימת דגש על מעד השחקן הישראלי ואפשרויות הקידום של שחקנים ישראלים רבים.
השחקנים הישראלים הם העומדים במרכז העשייה של האיגוד המשקיע את מירב האמצעים ומיטב אנשי המקצוע, בהכשרתם מגיל צעיר ועד לנבחרות ישראל. השחקן הישראלי הוא בסיס הענף בארץ ובלי השחקן הישראלי לא יהיה כדורסל בישראל.

"חשוב לנו מאוד שהליגה תימשך ותסתיים כמתוכנן, כדי ששחקני נבחרת ישראל יגיעו בכושר שיא לצמד המשחקים המצפים לה ב-28 ביוני נגד יוון וכעבר מספר ימים נגד בריטניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully