וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון השחקנים הכריז על שביתה מיום שני, המנהלת דחתה את המשחקים

18.5.2018 / 15:10

כצפוי ולאחר שהמשא ומתן בין הארגון לבין מנהלת הליגה לא נשא פרי, הודיע יושב הראש ניר אלון על שביתה. המנהלת: אם לא תסתיים עד רביעי, הליגה תופסק. כרגע, המשחקים נידחו ליום חמישי

one

זה קרה: ארגון השחקנים הודיע היום (שישי) על שביתה שתצא לפועל ביום שני ולמעשה תמנע את מחזור הסיום של העונה הסדירה בליגת העל. המגעים למשא ומתן בין הצדדים, שנערכו באופן קדחתני בשבועות האחרונים, לא נשאו פרי. גם ישיבת ארגון השחקנים שהתקיימה ברביעי לא הביאה את הבשורה לה ציפו במנהלת הליגה, כששחקני ליגת העל דחו את מתווה המנהלת, אותו הגה מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל, והשחקנים דבקים בעמדתם להמשיך עם החוק הרוסי, במצב הקיים או בתוספת זר שישי תמורת קנס גדול, לפחות לשנתיים נוספות. בעקבות ההחלטה הוחלט במנהלת כצעד ראשון לדחות את המשחקים מיום שני ליום חמישי. על פי המנהלת, אם השביתה לא תסתיים עד יום רביעי, הליגה תגיע לסיומה.

"בתקופת הצינון בת 15 ימים מיום הכרזת סכסוך העבודה ניהלו נציגי השחקנים ונציגי המנהלת משא ומתן, אך הוא לא נשא פרי", נכתס בהודעה של יושב ראש ארגון השחקנים ניר אלון. "בשל המבוי הסתום אליו נקלע המשא ומתן וככל שלא יושגו הסכמות ברגע האחרון, הרי שבהסתמך על ההכרזה על הסכסוך החל מיום שני 21 במאי ינקטו השחקנים, בהנחיית הארגון וההסתדרות, בצעדים ארגונייים שונים. בהתאם לכך, הונחו השחקנים שלא להופיע למשחקי מחזור 33 של הליגה הסדירה".

עוד בנושא:

הדרך לשביתה: ניר אלון הציג את עמדת השחקנים למנהלת הליגה
מכבי חיפה תבדוק: האם ירידת הליגה חוקית במקרה של הכרזה על סיום העונה
ארגון השחקנים הכריע: לא נסכים לפחות מהחוק הרוסי

שחקני ליגת העל בכדורסל אחרי הפגישה איגוד השחקנים. אור שקדי, מערכת וואלה! NEWS
משביתים את הליגה. שחקני ליגת העל/מערכת וואלה! NEWS, אור שקדי

יו"ר מנהלת הליגה, שמואל פרנקל, שיגר מכתב לאיגוד השחקנים והגיב: "קיבלתי בצער את הודעת ארגון השחקנים לפתוח בשביתה. מדובר בשביתה שספק אם היא חוקית. העיתוי חסר תום לב ומהווה "יריקה בפרצוף" של אוהדי הכדורסל ואוהדי הענף באשר הם. השביתה, אם תצא לפועל, תגרום נזקים חמורים לאוהדים (כולל בעלי מינויים), לליגה, לקבוצות, לצדדים שלישיים וגם לשחקנים. המנהלת והקבוצות יבחנו את צעדיהם לאחר שיגבשו את נזקיהן כתוצאה מהשביתה. המנהלת קוראת לארגון השחקנים ולהסתדרות לגלות אחריות, לחזור לשולחן ההידברות ללא תנאים מקדימית ולהודיע מיד כי הם מסירים את איום השביתה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הודעה של ארגון השחקנים על שביתה ליגת העל כדורסל. צילום מסך
המכתב שהוציא ארגון השחקנים/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully