וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תבדוק: האם ירידת הליגה חוקית במקרה של הכרזה על סיום העונה

18.5.2018 / 7:07

הירוקים יבדקו האם הפסקת הליגה יכולה לבטל את הירידות, פלג: "זה מה שנגזר על מכבי חיפה". אלפסי בכה אחרי ההישארות: "נהריה תמיד תהיה בלב שלי". אלכס יאנג: "שמח בשביל כל העיר"

one

עשר שנים אחרי שעלתה מהליגה הלאומית, וחמש שנים אחרי שזכתה באליפות היסטורית, ירדה אמש (חמישי) מכבי חיפה לליגה הלאומית למרות שהביסה את גלבוע/גליל בחוץ 84:105. בסיום המשחק הצטופפו שחקני חיפה סביב מוניטור הטלוויזיה כדי לצפות בדרמה מאשדוד, אך כשראו את שחקני עירוני נהריה חוגגים השארות, הבינו כי נגזר עליהם לרדת לליגה הלאומית.

אלא שבהנהלת הקבוצה שלחו אתמול מסרים למנהלת הליגה, שאם ליגת העל לא תגיע לסיומה, כפי שהודיעה המנהלת שיקרה במידה ותהיה שביתה, ירידת הליגה של הירוקים היא לא בהכרח חוקית. על אף שלחיפה אין סיכוי להנצל מהמקום האחרון, כל עוד ליגת העל לא הגיעה לסיומה, ייתכן והיא תזכה מההפקר, כך טוענים בסביבת המועדון. בהנהלה החלו לבדוק את ההיבטים המשפטיים של המהלך ומקווים להתפתחויות חיוביות בנושא בקרוב.

"יש אנשים בחיפה שפועלים עם כל הלב ולא הולכים לישון הלילה", אמר מאמן מכבי חיפה ברק פלג בסיום, "זאת הנקודה שהכי תכאב לי. זה מה שנגזר על מכבי חיפה העונה ואני חלק מזה. אני מתרשם שיש פה אנשים רציניים ואיכותיים שמבינים שנעשו פה טעויות בשנים האחרונות. אני חושב שצריך לדבר רק כשנהיה יותר רגועים ופחות אמוציונליים. גם כשניצחנו שני משחקים לא הרגשתי שאנחנו משחקים טוב".

עוד בנושא

אם ארגון השחקנים ישבית את הליגה, המנהלת צפויה להכריז על סיום העונה
אמש: מכבי חיפה ניצחה את גלבוע/גליל, אך ירדה ליגה בעקבות ניצחון נהריה
מכבי תל אביב גירדה 95:98 על נס ציונה, שגב נעלב וירד לחדר ההלבשה

שחקני מכבי חיפה. לילך וייס, מערכת וואלה!
יזכו מההפקר? שחקני מכבי חיפה אמש/מערכת וואלה!, לילך וייס

אלא שלא רק עצב היה אמש בצפון. באשדוד חגגו שחקני עירוני נהריה את ההשארות בליגה בזכות מסע מרשים שכלל חמישה ניצחונות בחודש האחרון. נהריה כבר ראתה איך היא מפסידה למכבי אשדוד, אלא ששלשת ניצחון אדירה של אלכס יאנג נתנה לה את הניצחון 76:77. השחקנים הסגולים חגגו עם 50 האוהדים שהגיעו כל הדרך מהצפון, והמאמן אריק אלפסי התחבק עם צוותו וההנהלה כשהוא בוכה מאושר על סיום מתוק של העונה. בנהריה נתנו לא מעט קרדיט לקאמבק שלהם לצמד היועצים המנטאלים שעבדו עם הקבוצה, רועי שילינג, והחיזוק שהגיע לאחרונה - מרק זרוק, שבסיום המשחק אמר לו קולע סל הניצחון: "מגיע לך הרבה מאוד קרדיט על ההשארות שלנו, אמרת את מה שהיינו צריכים לשמוע".

"בסיבוב השלישי עשינו ניצחונות גדולים על הבאזר, גם יהונתן על הרצליה, גם הערב וגם בנס ציונה, לעומת הפסדים מרגיזים שהחזירו אותנו צעד אחורה. אני מקדיש את הניצחון לבת שלי, המועדון הזה חשוב לי, רציתי שהוא יישאר בליגה, עונה לא פשוטה, אבל אני שמח שזה נגמר בצורה שזה נגמר. לא עבר במחשבות מה חיפה יעשו, היו לנו שני אימונים קטסטרופה אחרי הניצחון על ירושלים, השחקנים היו קצת באופוריה, הבנו את המצב שאנחנו צריכים לנצח משחק אחד ולהיות תלויים במצב שלנו. לא רצינו להגיע למחזור האחרון, שמח בשביל הצוות שלי, בשביל ראש העיר שנתן לנו את הגב לעשות את השינויים, גם קאט ברבר וגם האקים שהגיע, עם הסגל הזה לא היינו נאבקים על הירידה. שמח בשביל העיר שנשארנו בליגה. היו לי עונות טובות מאוד כאן. זה מועדון שהוא בית בשבילי, שתי עונות גדולות ועונה אחת קשה מאוד, לוקחים את זה כמובן מאליו, אבל להיות בשמונה הראשונות בשנתיים הראשונות, ועכשיו מכבי חיפה יורדת לליגה השנייה, זה לא דברים שמובנים מאליהם, אלה דברים שצריך להעריך, מקווה שהמועדון הזה ימשיך ללכת ולהתפתח, הוא תמיד יהיה בלב שלי".

קולע סל הניצחון אלכס יאנג סגר מעגל אחרי שבקדנציה הקודמת שלו בישראל ירד ליגה עם גלבוע/גליל וסיפר: "אני פשוט שמח, אני מרגיש מבורך להיות חלק מהקבוצה הזאת. הייתה עונה קשה עם משחקים קשים שהפסדנו, ידענו מה נמצא על השולחן, לא רצינו שהגורל שלנו יהיה תלוי בקבוצה אחרת. זאת חגיגה קטנה להשאר בליגה בסך הכל, אבל אני פשוט שמח בשביל כל העיר הזאת. ידעתי שהם לא יעשו עליי פאול, אני רוצה לקחת את הזריקות האלה, קיבלתי את החילוף שאני רוצה, זה הרגיש טוב ונכנס, פשוט שמח".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully