וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון השחקנים הכריע: לא נסכים לפחות מהחוק הרוסי

16.5.2018 / 23:24

ארגון השחקנים החליט לחזור לשולחן המשא ומתן בדרישה להמשיך את החוק הרוסי בשנתיים נוספות. אם הדרישה לא תתקבל, הוא עשוי להכריז על השביתה ביום שישי הקרוב בשעה 14:30

one

ישיבת ארגון השחקנים שתקבע האם סכסוך העבודה בין הארגון למנהלת הליגה הגיע לסיומו, נערכה הערב (רביעי) בתל אביב. בפתח הישיבה נשאו דברים בשם המנהלת המנכ"ל עדלי מרקוס ומנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל, שהגיעו על מנת להציג לשחקנים את המתווה המוצע להם לשנים הבאות ולאחר מכן יצאו השניים והשחקנים לדיון שבסופו הוחלט שארגון השחקנים יחזור לשולחן המשא ומתן בדרישה להמשיך את החוק הרוסי בשנתיים נוספות, ואם הדרישה לא תתקבל הוא עשוי להכריז על השביתה ביום שישי בשעה 14:30.

המתווה מדבר על כך שבעונה הבאה תשוחק ליגת העל במתכונת של החוק הרוסי שקבוצות יוכלו לרשום שישה זרים בטופס המשחק בכפוף לקנס כספי על הזר השישי. לאחר מכן מעונת 2019/20 תעבור הליגה למתווה השחקן הישראלי כשכל קבוצה תחוייב להחזיק בין שבעה לשמונה שחקנים ישראלים כפי שיגדיר החוק, או שישה שחקנים ישראלים בכפוף לקנס. שחקן ישראלי יוגדר על פי המתווה כשחקן בוגר מחלקות הנוער בכדורסל הישראלי או שחקן מתאזרח שמילא את חובותיו השונים בישראל ובעל זיקה לכדורסל הישראלי, או שחקנים מתאזרחים שקיבלו את האזרחות הישראלית שלהם טרם נחקק החוק.

יועץ משפטי מכבי תל אביב מורן מאירי, נציג ארגון השחקנים ניר אלון. מערכת וואלה!
פגישה מכרעת. ניר אלון/מערכת וואלה!

מחר בבוקר ייפגש ניר אלון יו"ר ארגון השחקנים עם מנכ"ל משרד הספורט על מנת לנסות לגייס סכום כסף נכבד עבור קבוצות שירשמו שלושה זרים לאורך כל העונה. כאשר המטרה היא להשיג מיליון שקל לכל קבוצה ולאחר מכן תיערך פגישה נוספת עם מנהלת הליגה על מנת לדון בתוצאות הפגישה הערב.

השחקנים שהגיעו לפגישה הם איתי שגב, נתנאל ארצי, יותם הלפרין, שלומי הרוש, גיא פניני, תמיר בלאט, יונתן מור, עידן זלמנסון, ניצן חנוכי, בר טימור, נאור שרון, אבירם זליקוביץ', יובל זוסמן, תום מעיין, ליאור אליהו, יפתח זיו, איגור נסטרנקו, זיו בן צבי, יהונתן שולדבראנד, רם אליאספור, גולן גוט, גיל אמיתי, אדם אריאל, עמית ביר-כץ, עמית שמחון, ניב ברקוביץ, אפיק ניסים, אלכס צ'וברביץ, אלעד הופמן, אייל שולמן, טל דן, רביב פיטשון, רפי מנקו, תומר גינת, רביב לימונד, טל קרפלס, בן אלטיט וחואקין שוכמן. יש לציין שאף מתאזרח לא הגיע למרות שהם חברים בארגון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully