וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ז'לגיריס קובנה ניצחה את צסק"א 77:79 במשחק על המקום השלישי

הקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס השלימה עונה חלומית מבחינתה, בעיקר בזכות ריצת 2:19 ברבע השלישי, בו כבר הובילה ב-23 הפרש. קולאגין החטיא שלשת ניצחון. ינקונאס ומיציץ' הובילו עם 15 נק' כ"א

מאמן ז'לגיריס קובנה שרונאס יאסיקביצ'יוס. GettyImages
עשה את זה. שאראס/GettyImages

עוד לפני גמר היורוליג הגדול בין ריאל מדריד ופנרבחצ'ה, ניצחה הערב (ראשון) ז'לגיריס קובנה את צסק"א מוסקבה 77:79 במשחק על המקום השלישי, והשלימה עונה חלומית מבחינתה.

ערב פתיחת העונה, מעטים בכלל נתנו לקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס סיכוי להעפיל להצלבה. אך הליטאים, שהחזיקו באחד התקציבים הנמוכים במפעל, הדהימו פעם אחר פעם, סיימו במקום השישי את העונה הסדירה, התגברו על אולימפיאקוס ברבע הגמר, ולא היו רחוקים מלהפתיע גם את פנרבחצ'ה בחצי הגמר.

צסק"א, מנגד, נראתה כבויה לגמרי לאחר המפלה מול ריאל מדריד ביום שישי. המחצית הראשונה עוד היתה צמוקה, אך את הרבע השלישי פתחה ז'לגיריס עם ריצה מדהימה של 2:19 וטסה ל-37:60. הרוסים החליטו להתעורר, סיפקו ריצה גדולה ברבע האחרון והורידו ל-79:77 בלבד, 39 שניות לסיום, אך נאנדו דה קולו איבד כדור מכריע, ומיכאיל קולאגין החטיא שלשה גורלית, חמש שניות לבאזר, וסמן אנטונוב החטיא אחת נוספת, ממש על הבאזר.

וסילייה מיצ'יץ' ופאוליוס ינקונאס הובילו את רשימת הקלעים של המנצחת עם 15 נקודות כל אחד, אדגראס אולנובאס הוסיף 14. אות'לו האנטר וקולאגין קלעו 14 כל אחד לצסק"א, שקיבלה גם 12 מקורי היגינס. דה קולו היה חלש עם 5 נקודות (1 מ-8 מהשדה).

עוד בנושא:

הניתוח הצליח: ריאל מדריד יצאה מעונה רוויית פציעות להצלחה גדולה
השנה החלומית נמשכת: לוקה דונצ'יץ' נבחר ל-MVP של העונה ביורוליג
ז'ליקו אוברדוביץ': "לא ישנתי בלילה בגלל מחשבות על ריאל מדריד"

שחקני ז'לגיריס קובנה. GettyImages
שחקני ז'לגיריס מודים לקהל/GettyImages
שחקן ז'לגיריס קובנה אדגראס אולנובאס. GettyImages
הישג נהדר. אולנובאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully