וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ליקו אוברדוביץ': "לא ישנתי בלילה בגלל מחשבות על ריאל מדריד"

מאמן פנרבחצ'ה דרוך לקראת גמר היורוליג, בו הוא או הבלאנקוס יניפו גביע עשירי. לאסו: "אתגר ענק". סלוקאס: "ריאל הטובה באירופה, זה נס שדונצ'יץ' כל כך טוב" (א', 21:00, ערוץ 5)

מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו עם מאמן פנרבחצ'ה ז'ליקו אוברדוביץ'. GettyImages
רגע האמת הגיע. אוברדוביץ' ולאסו/GettyImages

רגע השיא של הכדורסל האירופי יתרחש מחר (ראשון, 21:00, ערוץ 5) בבלגרד, כאשר פנרבחצ'ה וריאל מדריד ייפגשו בגמר היורוליג. הבלאנקוס, שהניפו את הגביע יותר מכל קבוצה אחרת, יחפשו את הזכייה העשירית בתולדותיהם והשנייה בעשור הנוכחי, בעוד החבורה של ז'ליקו אוברדוביץ', שזכתה בתואר בפעם הראשונה בתולדותיה אשתקד, תנסה לשמור עליו. מדובר גם בשחזור חצי הגמר של הפיינל פור הקודם, אז ניצחה פנר 75:84.

אוברדוביץ', שזכה עם ריאל מדריד ביורוליג ב-1995, צלח את חצי הגמר מול ז'לגיריס עם 67:76 כדי לסדר לעצמו גמר אירופי שלישי ברציפות ו-12 בתולדותיו. מחר הוא יוכל לסגור מעגל ולזכות בתואר העשירי שלו בבלגרד - העיר בה זכה בתואר הראשון שלו. "אני מאושר להגיע לגמר", אמר שועל הקרבות הוותיק. "זו היתה שנה קשה, אחרי העזיבה של בוגדנוביץ' ואודו, אבל הצלחנו לבנות קבוצה חזקה. לא ישנתי כל הלילה בגלל מחשבות על ריאל, זו קבוצה עם זהות ברורה. לוקה דונצ'יץ' אדם חכם מאוד, וכזה הוא גם כשחקן. מדריד עזרה לו לגדול ולהגיע לרמה בה הוא נמצא כרגע".

מנגד, ריאל עברה את צסק"א מוסקבה עם 83:92 משכנע מאוד, אך המשימה שלה מחר תהיה קשה עוד יותר. "גם אנחנו וגם פנר הגענו לגמר לא בגלל שאנחנו לוקחים יותר ריבאונדים או קולעים מבחוץ", הסביר פאבלו לאסו, "אלא בגלל שאנחנו קבוצות שלמות. אם היריבה לוקחת לנו משהו, נהרוג אותה עם משהו אחר. אני גאה מאוד בשחקנים שלי וכעת מצפה לנו אתגר ענק".

עוד בנושא:

פאבלו לאסו: "בדצמבר לא הרבה חשבו שנהיה בפיינל פור"
יורוליג: ריאל מדריד ניצחה את צסק"א מוסקבה 83:92 ועלתה לגמר
דיקסון: "הניסיון הוא הכל", וונאמייקר: "יש לו ביצים גדולות"
יורוליג: פנרבחצ'ה עלתה לגמר הפיינל פור עם 67:76 מול ז'לגיריס

שחקן ריאל מדריד רודי פרננדס. GettyImages
לשחק עם הלב. רודי פרננדס/GettyImages

רודי פרננדס, שיודע דבר או שניים על משחקי גמר, אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו פוגשים יריבה חזקה מאוד אחרי עונה קשה מאוד, מלאת פציעות, אבל הצלחנו להתגבר עליהן. אנדרס נוצ'יוני אמר לי שצריך לשחק עם הלב וליהנות, כי אי אפשר לדעת מתי תגיע לפיינל פור נוסף. כשמשחקים במדריד יש הרבה לחץ, אבל העונה לקחנו צעד קדימה כקבוצה, אנחנו משחקים יותר ביחד ומוכנים".

קוסטס סלוקאס, הווינר הגדול שזכה בשתי אליפויות אירופה עם אולימפיאקוס ואחת עם פנר, ישחק בגמר השישי שלו בשבע השנים האחרונות. "אני לא המנהיג", הצטנע. "המנהיג שלנו הוא ז'ליקו. יהיה משחק קשה מאוד מול יריבה חזקה מאוד. דונצ'יץ'? זה כמעט נס ששחקן כל כך צעיר משחק ברמה הזאת. אני חושב שריאל היא הקבוצה הטובה באירופה, וכעת כולם שם בריאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully