וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאבלו לאסו: "בדצמבר לא הרבה חשבו שנהיה בפיינל פור"

מאמן ריאל מדריד חגג את ההעפלה לגמר והזכיר את מכת הפציעות שעברה הקבוצה: "התאחדנו ונשארנו יחד". דונצ'יץ': "נצטרך לשחק עם הלב בגמר". איטודיס: "אין תירוצים". וגם: יול עקף את שאראס

פאבלו לאסו מאמן ריאל מדריד עם פביאן קוזר, פקונדו קמפאסו. רויטרס
מישהו עדיין חושב שהוא מאמן לא טוב? פאבלו לאסו/רויטרס

ריאל מדריד עלתה אמש (שישי) לגמר הפיינל פור אחרי ניצחון מרשים ביותר, 83:92 על צסק"א מוסקבה האימתנית. לוקה דונצ'יץ' משך את מירב תשומת הלב בריאל ולעיני הסקאוטים של פיניקס קלע 16 נקודות. אולם, מי שעוד קלע 16 נקודות היה סרחיו יול שרק לפני שנה נפצע בצורה חמורה ביותר בברכו, פציעה שהעמידה בספק אפילו את המשך הקריירה שלו. יול הוסיף גם 5 אסיסטים ועלה בכך למקום השני בכל הזמנים עם 48 אסיסטים בפיינל פורים עד כה כשהיחיד שמקדים אותו הוא תיאו פפאלוקאס רכזה האגדי של אולימפיאקוס לשעבר לו יש 59. יול עקף שלוש אגדות בפני עצמן עם 46 אסיסטים - דימיטריס דיאמנטידיס, מילוש תיאודוסיץ' ושאראס מאמנה של ז'לגיריס.

עוד בנושא:

יול ודונצ'יץ' להטו, ריאל מדריד ניצחה את צסק"א ועלתה לפיינל פור
מסע הקסם של שאראס נגמר: פנרבחצ'ה ניצחה את ז'לגיריס ותפגוש את ריאל מדריד בגמר

סרחיו יול שחקן ריאל מדריד. רויטרס
פשוט אגדה. סרחיו יול/רויטרס

פאבלו לאסו, המאמן המושמץ של ריאל מדריד חגג בסיום ואמר: "החטאנו המון מהעונשין, 14 ליתר דיוק, אבל אם ניצחנו במשחק כזה זה אומר שעשינו טוב דברים אחרים. אחרי המשחק הראשון בפלייאוף נגד פנאתינייקוס, שהיה נוראי, זה גרם לנו לחשוב ולהגיב. התאחדנו, נשארנו יחד, וחשבנו על מה צריך לעשות. שחקנים פצועים חזרו, עבדנו והנה, אנחנו בגמר. אני בטוח שלא הרבה אנשים חשבו שנהיה כאן בדצמבר. פנרבחצ'ה? היא קבוצה נהדרת עם המון שחקנים מעולים, הם עובדים על המגרש. יהיה משחק טוב מאוד בראשון, אני בטוח".

לוקה דונצ'יץ' הפך אמש לשחקן מתחת לגיל 20 שקולע הכי הרבה נקודות בפיינל פור. ילד הפלא הסלובני עקף את אלכס אברינס וריקי רוביו שקלעו 10 נקודות לפניו וגם את עומרי כספי שקלע 9 נקודות בפיינל פור 2008. דונצ'יץ' הצטנע בסיום כשאמר: "כולם עשו עבודה נהדרת, במיוחד בהגנה. למדנו מההפסד בחצי הגמר בעונה שעברה, ועכשיו אנחנו מגיעים לגמר ונצטרך לשחק עם הלב שלנו לאורך כל המשחק כדי לחזור עם התואר למדריד".

דימיטריס איטודיס מאמנה המאוכזב של צסק"א אמר: "ריאל היתה ראוייה לניצחון הזה. פתחנו את המשחק מצוין ושלטנו ברבע הראשון, אבל ברבע השני חטפנו 17 נקודות בארבע דקות. ידענו שהם ישחקו ככה. אני לא רוצה לדבר על כל מיני תירוצים. כן, דה קולו והיינס לא היה בקצב ושיחקו רק משחק אחד עד הפיינל פור. הם לא היו במיטבם, אבל זו לא הסיבה שהפסדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully