וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "ריאל מדריד פייבוריטית, אבל אנחנו ליברפול, אסור לשכוח את זה"

מאמן המייטי רדז מוכן לקראת גמר האלופות, ביום שבת בקייב: "גם ליברפול של 2005 לא היתה פייבוריטית מול מילאן. אנחנו אוהבים את העמדה בה אנחנו נמצאים, ננסה לשחק את הכדורגל שלנו"

רויטרס

פחות משבוע נותר עד גמר ליגת האלופות הגדול, שיפגיש בין ריאל מדריד וליברפול. עבור יורגן קלופ יהיה זה גמר שני, לאחר שהוליך את בורוסיה דורטמונד למעמד השיא של הכדורגל העולמי ב-2013, אך הפסיד 2:1 לבאיירן מינכן, שנהנתה משער ניצחון של אריאן רובן בדקה ה-89.

המנג'ר הגרמני מכיר בכך שהמייטי רדז יהיו אנדרדוגים ביום שבת בקייב, אך זה לא עוצר אותו מלחלום. "כן, ריאל היא הפייבוריטית, היא יכולה לכתוב את ההיסטוריה שלה והגיעה לגמר רביעי בחמש השנים האחרונות", אמר קלופ. "היו שלוש קבוצות דומיננטיות בשנים האחרונות - ריאל, ברצלונה ובאיירן - ואנחנו פוגשים אחת מהן. אין לי בעיה עם המצב הזה ואני לא מרגיש כמו אנדרדוג. ליברפול בהחלט לא היתה פייבוריטית בגמר 2005 מול מילאן, עוד לפני שהיתה בפיגור 3:0".

קלופ הוסיף ואמר: "אנחנו אוהבים את העמדה בה אנחנו נמצאים כרגע. ריאל תנסה לזכות באליפות אירופה שלישית ברציפות, אבל אנחנו ליברפול, ואסור לשכוח את זה. בסופו של דבר, זה יהיה מבחן של למי תהיה תשוקה גדולה יותר. לריאל יש הרכב כמעט זהה לזה של העונה שעברה, וזה נדיר. הם ינסו לזכות פעם נוספת, ואנחנו ננסה לעצור אותם. זה הגמר, תודה לאל, ובגמר הכל אפשרי".

על אף שיגיע מעמדת נחיתות מסוימת, מנג'ר ליברפול לא מתכוון לשנות את הסגנון שלו בגמר. "תמיד צריך לתכנן תכנית ליריב, אבל צריך להביא גם את האיכויות שלך. אם נחשוב רק איך לעצור אותם, זה יהיה קשה. ננסה לשחק את הכדורגל שלנו, ברמה הגבוהה ביותר".

עוד בנושא:

בנו של זידאן ערך בכורה בריאל מדריד: "על המגרש אני רק לוקא"
מסי ינוח במשחק האחרון של אינייסטה, ואלוורדה: "אין שחקנים כמוהו"
באיירן קיימה חגיגות אליפות, ראדצקי: "אקנה בירה לשופט אם אראה אותו"

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
לא ישתנה עבור ריאל. קלופ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully