וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של זידאן ערך בכורה בריאל מדריד: "על המגרש אני רק לוקא"

השוער הצעיר ובנו של מאמן הבלאנקוס שיחק ב-2:2 מול ויאריאל, ובסיום ניסה להתנער משם המשפחה. המאמן מרוצה מגארת' בייל. קלופ: "לסלאח הייתה עונה פנטסטית, אבל לרונאלדו היו 15 כאלה"

רויטרס

ריאל מדריד אמנם שמטה אמש (שבת) יתרון כפול וסיימה רק ב-2:2 את משחקה האחרון העונה בליגה, מול ויאריאל, אך זינדין זידאן יצא מעודד בעיקר בזכות הכושר המצוין בו מצוי גארת' בייל לאחרונה. הוולשי הבקיע משחק ליגה רביעי ברציפות וייתכן כי הרוויח מקום בהרכב של הבלאנקוס בגמר ליגת האלופות במוצאי שבת, לאחר ששיחק רק 19 דקות בצמד המפגשים עם באיירן מינכן בחצי הגמר.

עוד בנושא

שבוע לפני גמר הצ'מפיונס: 2:2 לריאל מדריד מול ויאריאל, בכורה ללוקא זידאן
יאגו אספס: "עשיתי כל מה שאני יכול כדי להגיע למונדיאל"

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
יפתח בגמר? בייל/רויטרס

"בייל מעולם לא הוריד את הרמה שלו, עכשיו הוא פשוט מבקיע הרבה", אמר זידאן בסיום, "שום דבר לא השתנה במה שהוא עושה, הדבר היחיד שהשתנה זה כמות השערים שלו". על התוכניות שלו לגמר נגד ליברפול אמר הצרפתי: "אנחנו מוכנים ואין לנו פציעות, וזה הדבר הכי חשוב".

השחק עם ויאריאל היה מיוחד בשל העובדה שבנו של זידאן, לוקא, פתח לראשונה במדי ריאל בליגה והוצב בין הקורות. "לוקה הוא עוד שחקן בסגל", אמר אביו, "הוא היה טוב ואני מרוצה מהבכורה שלו". השוער עצמו אמר: "כשאני משחק אני רק לוקא, לא זידאן. אני גאה בכך שערכתי בכורה בקבוצה הטובה בעולם, אבל זה היה מר-מתוק בגלל התיקו. אתמול אבא אמר לי ליהנות מהרגע, להבין שזה כבוד לשחק עם הטובים ביותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שוער ריאל מדריד לוקה זידאן. AP
לוקא זידאן/AP

בינתיים, מאמן ליברפול יורגן קלופ התייחס להשוואות בין מוחמד סלאח לכריסטיאנו רונאלדו. "למו הייתה עונה פנטסטית, אבל לכריסטיאנו כבר היו 15 כאלה", החמיא לפורטוגלי. "הוא הבקיע משהו כמו 47,000 שערים - מספרים מטורפים. למה צריך להשוות? בזמנו של פלה אף אחד לא השווה בינו לבין שחקנים אחרים. עכשיו יש לנו את מסי ורונאלדו ששולטים בכדורגל כבר שנים, וכדור הזהב תמיד נשאר ביניהם, ובצדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully