וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאגו אספס: "עשיתי כל מה שאני יכול כדי להגיע למונדיאל"

סגל נבחרת ספרד לגביע העולמי יפורסם ביום שני, קפטן סלטה ויגו שכבש צמד במחזור הסיום והגיע ל-22 שערי ליגה (יותר מכל ספרדי אחר) מחכה לג'ולן לופטגי: "עכשיו הכול בידיים שלו"

one

בווידאו: הצמד של יאגו אספס ב-2:4 של סלטה ויגו על לבנטה

ג'ולן לופטגי יפרסם את הסגל של נבחרת ספרד למונדיאל 2018 ביום שני בצהריים, כאשר לא מעט שחקנים ששותפו במהלך המוקדמות מרגישים כי הם ראויים להיות על המטוס לרוסיה. אחד מהם הוא יאגו אספס, הקפטן של סלטה ויגו, שסיים את העונה עם צמד ב-2:4 על לבנטה והגיע ל-22 שערים - יותר מכל ספרדי אחר העונה בליגות הבכירות באירופה.

עוד בנושא:
יאגו אספס ומקסי גומס כבשו צמדים ב-2:4 של סלטה ויגו על לבנטה
יואכים לב עונה לסנדרו ואגנר: "התייחס לשחקני נבחרת גרמניה כאילו הם אידיוטים מושלמים"
מדוע נותר מריו גצה, כובש שער הניצחון בגמר המונדיאל 2014, מחוץ לסגל של נבחרת גרמניה?

יאגו אספס במדי נבחרת ספרד. AP
ארבעה שערים בשמונה הופעות בנבחרת. יאגו אספס/AP

"עשיתי כל מה שיכולתי כדי להגיע לגביע העולמי", אמר לאחר המשחק היום. "עכשיו ההחלטה עוברת לידיים של לופטגי". מאמנו חואן קרלוס אונסואה החמיא: "בלי אספס, ברור שסלטה היא קבוצה אחרת לגמרי. הוא עשה יותר ממה שצריך כדי לקבל את הזימון למונדיאל, אבל צריך לזכור שהתפקיד של המאמן בשלב הזה הוא לא פשוט כי הרמה באמת גבוהה".

אספס בן ה-30 חווה את העונה הטובה ביותר בקריירה שלו, כשרק ליאונל מסי, לואיס סוארס וכריסטיאנו רונאלדו כבשו יותר ממנו בלה ליגה העונה. עד כה הוא רשם שמונה הופעות במדי לה רוחה וכבש ארבעה שערים, אם כי פתח רק ב-1:1 מול קולומביה לפני כשנה. הוא נכלל בסגל של לופטגי למשחק האחרון מול ארגנטינה ואף כבש ב-1:6 המוחץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully