וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לפני גמר הצ'מפיונס: 2:2 לריאל מדריד מול ויאריאל, בכורה ללוקא זידאן

בייל (11) ורונאלדו (32) העניקו לבלאנקוס יתרון מבטיח במחזור הסיום של הליגה הספרדית. אך מרטינס (71) וקסטייחו (85) השוו וקלקלו את הופעת הבכורה לבן של המאמן בין הקורות בליגה. סביליה השיגה את הכרטיס לאירופה

רויטרס

אחרי שהכול בליגה הספרדית כבר נקבע, האלופה וקוטפות הכרטיסים לאירופה חגגו ואלה שירדו ליגה הזילו דמעה, המחזור האחרון נפתח היום (שבת) כשבמוקד החזרה הגנרלית של ריאל מדריד לקראת גמר ליגת האלופות בה הבלאנקוס הובילו 0:2, אך סיימו ב-2:2 בלבד מול ויאריאל. עוד לפני כן, סביליה הבטיחה את הכרטיס לאירופה עם 0:1 על אלאבס ושני מאמנים נפרדו מקבוצותיהם עם ניצחון: חואן קרלוס אונסואה יעזוב את סלטה ויגו אחרי עונה אחת עם 2:4 על לבנטה, בעוד אסייר גריטאנו אמר שלום ללגאנס אחרי שנתיים עם 2:3 על בטיס.

שחקני ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו, מרסלו. רויטרס
רונאלדו ומרסלו חוגגים/רויטרס

ויאריאל - ריאל מדריד 2:2

שבוע בדיוק לפני גמר ליגת האלופות מול ליברפול, ריאל מדריד קרטעה במחזור הסיום של הליגה הספרדית. זאת לאחר שסיימה בתיקו 2:2 מול ויאריאל. הבלאנקוס קיבלו חדשות טובות מכיוונם של כריסטיאנו רונאלדו ודני קרבחאל שהתגברו על פציעות מהן סבלו ופתחו בהרכב מול הצוללת הצהובה. הפורטוגלי אף מצא את הרשת. בשערה של ריאל, אגב, פתח בהופעת בכורה לוקא זידאן, בנו בן ה-20 של המאמן זינדין זידאן.

גארת' בייל היה זה שהעלה את ריאל מדריד ל-0:1 כבר בדקה ה-11 לאחר שהוולשי הטעה שלושה שחקני הגנה של ויאריאל והכניע את אנדרס פרננדס. בדקה ה-32 זה כבר היה 0:2 - מרסלו נותר בלתי מכוסה על סף הרחבה, הברזילאי העלה לכיוונו של רונאלדו והפורטוגלי המשיך עם הראש פנימה. ויאריאל שמסיימת עונה מרשימה עם כרטיס לליגה האירופית השיגה את השער המצמק בדקה ה-71 לאחר שרוג'ר מרטינז הקולומביאני מצא בבעיטה חזקה את הרשת. בדקה ה-85 הגיע גם השוויון. זאת לאחר שסמו קסטייחו שבר את מלכודת הנבדל והבקיע מול זידאן. 2:2 מוצדק בסיום. אוהדי ריאל מדריד יקוו שבעוד שבוע בקייב זו כבר תהייה אופרה אחרת לגמרי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
לוקא זידאן, שוער ריאל מדריד. רויטרס
ספג פעמיים. לוקא זידאן/רויטרס

סביליה - אלאבס 0:1

חואקין קפארוס עשה את הדבר לשמו הגיע והביא את סביליה למוקדמות הליגה האירופית עם השגת המקום השביעי. זה לא היה יפה במיוחד, אבל פרנקו ואסקס בישל בדקה ה-28 לוויסאם בן ידר וזה הספיק. סביליה מאחורי בטיס, אבל גם היא באירופה. אלאבס נעצרה אחרי שני הפסדים.

צפו בתקציר הניצחון של סביליה על אלאבס

one

סלטה ויגו - לבנטה 2:4

משחקו האחרון של חואן קרלוס אונסואה כמאמן המארחת הסתיים עם שלוש נקודות מול הקבוצה הכי חמה בליגה בשבועות האחרונים. לבנטה הנחילה לברצלונה הפסד בכורה עם 4:5 משוגע במחזור הקודם ובכלל ביצעה דהירה פנטסטית מאז מינויו של פאקו לופס, אבל הפעם לא יכלה לשני הסקוררים של סלטה ויגו. רובן רוצ'ינה סובב בשמאל לחיבורים בדקה ה-12, אבל התגובה של המארחת הייתה קטלנית. מקסי גומס דחק את השוויון בדקה ה-29, יאגו אספס הפך בדקה ה-41, השלים צמד מבישול של גומס בדקה ה-48 וראה גם את האורוגוואי משיג שער שני בנגיחה אחרי קרן של דניאל ואס (63). אספס סיים את העונה עם 22 כיבושים ושותפו לחוד עם 17, כך ששניהם חתומים על 39 מתוך 59 השערים של סלטה. חוסה מוראלס צימק בדקה ה-74.

צפו בתקציר ניצחונה של סלטה ויגו

one

משחקים נוספים

לאס פלמאס - ג'ירונה 2:1
ללאס פלמאס: ג'ונתן קאלרי (14 בפנדל). לג'ירונה: כריסטיאן סטואני (5 ו-42)

מלאגה - חטאפה 1:0
לחטאפה: לואיק רמי (73 בפנדל)

לגאנס - בטיס 2:3
ללגאנס: דימיטריוס סיובאס (28), חוסה נראנחו (64), נורדין אמרבאט (79), דייגו ריקו הורחק (24). לבטיס: ג'ואל קמפבל (20), אנטוניו סנאבריה (76)

צפו בתקציר הניצחון של חטאפה על מלאגה

one

צפו בתקציר הניצחון של ג'ירונה על לאס פלמאס

one

צפו בתקציר ניצחונה של לגאנס

one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully